Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

22.06.2016 / 15:15
StoryEditor

Marie Brizard, właściciel Krupnika i Sobieskiego wychodzi na prostą - koniec planu naprawczego

Wódka Krupnik na sklepowej półce (materiały własne)
Francuska firma Marie Brizard Wine & Spirits (d. Belvedere SA), właściciel m.in. marki wódek Sobieski i Krupnik, wraz z polskimi podmiotami zależnymi chce przyspieszyć zakończenie planu naprawczego o pięć lat. Trwa reorganizacja, która ma zapewnić trwałe wzrosty.

Marie Brizard Wine & Spirits (MBWS) ogłosiła w specjalnym komunikacie, że wraz z pięcioma polskimi podmiotami zależnymi wdrożyła ostatni element planu normalizacyjnego, zgłasz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.10.2025 / 16:25
StoryEditor
Wbrew dyskontom! Lokalna sieć sklepów z Podkarpacia ostro walczy o klienta

Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Wenta zarządzające na terenie województwa podkarpackiego m.in. siecią sklepów Zielony Koszyk, ma za sobą kolejny trudny pod względem konkurencyjnym rok na rynku spożywczym. Mimo rosnącej konkurencji ze strony wielkich sieci i wyzwań kosztowych, firma odnotowała wzrost przychodów ze sprzedaży o 6,9% w stosunku do roku ubiegłego i utrzymała stabilną sytuację finansową.

Zielony Koszyk i Oszczędny Koszyk biją się o klienta

Podkarpacka firma PW Wenta Frysztaku prowadzi działalność od 1990 roku, a jej dominującym przedmiotem działalności jest ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.10.2025 / 08:34
StoryEditor
Polski hard dyskonter idzie po klientów Dino i Biedronki. W zasięgu sieci ponad milion klientów
Sklep sieci Vollmart w Świebodzinie (fot. Vollmart)

Sieć Vollmart uruchomiła dwunasty sklep w Polsce - tym razem w Przemyślu. W bliskim zasięgu ma już ponad milion mieszkańców.

“Coraz więcej Polaków (i nie tylko!) ma szansę na realną alternatywę w wyborze sklepu spożywczego, powrót do korzeni handlu detalicznego, doświadczenie prawdziwej obsługi klient...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. październik 2025 21:59