Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

12.04.2021 / 19:02
StoryEditor

Mniej niż co piąty Polak kupuje alkohol marki własnej. Najmniejsze zaufanie mają do nich klienci 50+

Zaledwie 18 proc. ankietowanych Polaków kupuje alkohol pod marką własną. Wyniki badania, przeprowadzonego przez PMR w grudniu 2020 r. na reprezentatywnej próbie, są zróżnicowane ze względu na płeć i wiek. Starsi konsumenci stronią od trunków private label.

Alkohol marek własnych kupuje tylko 18 proc. Polaków. To najniższy odsetek wskazań ze wszystkich badanych kategorii produktowych. To wynik badania PMR. Dla porównania, w przy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.11.2025 / 09:00
StoryEditor
TOP 10 tygodnia: Biedronka i Żabka wchodzą na stacje paliw, wahania giełdowe Smyka, Henryk Kania o konflikcie z Biedronką, Dawtona i działka pod CPK
Najważniejsze wiadomości tygodnia (fot. Shutterstock/materiały prasowe/materiały własne)

W branży handlu jak zwykle wiele się dzieje. Mijający już tydzień dał nam Żabkę i Biedronkę, które wchodzą na stacje paliw. Hakerzy wykradli dane z 9 tys. polskich sklepów online. Smyk jeszcze nie wszedł na giełdę a już się z niej wycofał. Henryk Kania zabrał głos w wywiadze dla portalu wiadomoscihandlowe.pl nt. relacji Biedronki z ZM Henryk Kania. Co jeszcze wydarzyło się w tym tygodniu?

1. Wyciek danych z 9 tys. polskich sklepów internetowych. Co wykradli hakerzy?

Tysiące polskich sklepów internetowych mogły ucierpieć w wyniku poważnego ataku hakerskiego na p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.11.2025 / 10:00
StoryEditor
Flagowy sklep Netto poszedł z dymem! Pożar doszczętnie strawił sklep w Grodzisku Mazowieckim
Netto 4.0 w Grodzisku Mazowieckim (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)

Flagowy koncept 4.0 sieci Netto przestał istnieć. Sklep w Grodzisku Mazowieckim, w którym testowano nowe rozwiązania, spłonął. Na szczęście obyło się bez ofiar.

Sklep spłonął w nocy z 4 na 5 listopada. Strażacy dostali wezwanie przed godziną 2 w nocy.  

- Ogniem objęta była większa część budynku o wymiarach 60 na 30 metrów. Poża...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06. listopad 2025 20:13