Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

04.12.2019 / 11:34
StoryEditor

Piwo pierwszym wyborem, choć jego konsumpcja spada

(fot. Pixabay)
Od 2010 roku znacząco zmalał udział piwa jako najczęściej spożywanego alkoholu. Jednak wciąż konsumenci najczęściej sięgają po ten napój alkoholowy – wynika z badań CBOS.

Przypomnijmy, że dziesięć lat temu co druga osoba spośród pijących alkohol (52 proc.) przyznawała, że najczęściej sięga po piwo. Obecnie wybiera je 39 proc. respondentów, którzy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 71% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.12.2024 / 13:59
StoryEditor
Biedronka zwiększa wydatki na pakiety świąteczne dla załogi o dodatkowe 73 mln zł. Ile w sumie sieć rozda pracownikom?
Pracownica sklepu Biedronka (fot. JMP, za: YouTube)

Biedronka chwali się podniesieniem sumy, którą przeznaczy na "pakiety świąteczne" dla pracowników. Do pierwotnych elementów pakietu – e-kody, paczki dla pracowników i dzieci, organizacja przyjęć świąteczno-noworocznych – dołączają vouchery rabatowe. Kto je otrzyma i ile sieć należąca do Jeronimo Martins w sumie przeznaczy na świąteczne wydatki?

Sieć niedawno informowała o tym, że na pakiety świąteczne przeznaczy 106 mln zł. Teraz ta kwota została zwiększona o dodatkowe 73 mln zł, które zostaną przeznaczone na vo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.11.2024 / 17:27
StoryEditor
Jysk mocno rośnie w Polsce. Sieć pochwaliła się wynikami. Grupa wkrótce otworzy pierwsze sklepy własne poza Europą
Sklep sieci Jysk/zdjęcie ilustracyjne (fot. Solarisys/Shutterstock)

Jysk Polska w ostatnim roku finansowym - który dla firmy zakończył się w sierpniu br. - wygenerował 2,9 mld zł całkowitej sprzedaży, po wliczeniu eksportu. Sprzedaż polskiego oddziału wzrosła o 15 proc. w kanale online, a w sklepach stacjonarnych podskoczyła o 10 proc.

Jysk w samej tylko Polsce ma już 313 sklepów. Miniony rok finansowy przyniósł otwarcie 23 nowych placówek, ponadto sieć zmodernizowała 29 sklepów (wdrażając w nich koncept 3.0)....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08. grudzień 2024 17:00