Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

29.01.2022 / 12:15
StoryEditor

Polacy pokochali whisky. Silne rynkowe trendy napędzą sprzedaż w tej kategorii

Na zdj. Biblioteka Whisky w sklepie sieci Carrefour Polska (materiały własne)
Whisky w koszyku alkoholowym ilościowo stanowi zaledwie 1 proc., ale jej udział wartościowy rośnie i w 2020 roku sięgnął 8 proc. To zapewne nie koniec wzrostów, bo segment napędzają silne rynkowe trendy.

Whisky to – obok wódki – najpopularniejszy w Polsce mocny alkohol. Segmentowi whisky sprzyja wzrost dochodów, trend premiumizacji i rozmaitości, a także chęć naśladowania zachod...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.08.2025 / 11:40
StoryEditor
Polacy pokochali wina z Gruzji? Ich import do Polski ciągle rośnie
Wino (fot. Pixabay)

Import wina z Gruzji do Polski w pierwszej połowie roku wzrósł o 13 proc. a branża mówi o dalszej ekspansji. To efekt coraz lepszej dostępności win zza Kaukazu.

Wraz z rozwojem kulinarnej sceny w Polsce, zmienia się także stosunek do win. Dziś polscy konsumenci nie poprzestają na popularnych kierunkach regionów winiarskich. Świadomie od...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.08.2025 / 08:55
StoryEditor
Jest sierpień, a właściciel Pijalni Wódki i Piwa już zrealizował roczny plan ekspansji. Co będzie dalej?
Pijalnia Wódki i Piwa (fot. Mex Polska)

Notowana na GPW spółka Mex Polska z sukcesem zrealizowała zaplanowany na 2025 rok cel ekspansji. W ciągu ośmiu miesięcy otwarto sześć nowych lokali gastronomicznych. Ostatnim uruchomionym punktem jest nowa Pijalnia Wódki i Piwa w Jarosławiu.

Najnowszy lokal grupy, liczący 100 mkw.  powierzchni, został uruchomiony w ramach umowy franczyzowej. Lokal nawiązuje stylistyką do estetyki lat 80. Marka Pijalnia Wódki i Piwa,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28. sierpień 2025 23:40