Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

06.12.2017 / 08:18
StoryEditor

Polacy wydają więcej na lepsze alkohole

(fot. Pixabay/CC0)
Rośnie sprzedaż whisky, ginu i win. Cały rynek alkoholi w Polsce wart jest już 33 mld złotych - pisze Rzeczpospolita.

W skali roku branża urosła o ponad 1 proc. Jak zaznaczają eksperci, jeśli spojrzymy się na konkretne kategorie produktowe, wtedy widać znaczące ożywienie np. w sprzedaży whisky,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 64% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.09.2025 / 08:02
StoryEditor
Jakie są koszty i pułapki finansowe systemu kaucyjnego? Przewodnik cz. VIII
Kary, koszty i pułapki finansowe systemu kaucyjnego. Przewodnik po systemie kaucyjnym cześć VIII (fot. Shutterstock)

Już 1 października Polska wchodzi w nową epokę gospodarki odpadami – rusza system kaucyjny. W założeniu ma on pomóc w realizacji unijnych wymogów, uporządkować kwestię recyklingu i wesprzeć ochronę środowiska. W praktyce jednak wdrożenie rodzi ogromne obawy – od chaosu prawnego po koszty i logistykę dla małych sklepów. Czy jesteśmy gotowi na to wyzwanie?

Z artykułu dowiesz się m.in.:

  • Jak są kary za nieprzestrzeganie systemu kaucyjnego?
  • Siedem systemów kaucyjnych w Polsce
  • Małe sklepy a system kaucyjny: korzyści i zagro...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.09.2025 / 13:24
StoryEditor
Rabaty tak, ale nie kosztem wygody. Jak kupują młodzi Polacy? [RAPORT]
Rabaty tak, ale nie kosztem wygody. Jak kupują młodzi Polacy? [RAPORT] (fot. Canva)

Młodzi Polacy bardzo często dokonują codziennych zakupów korzystając rabatów i promocji. Aż 59 proc. młodych konsumentów potrafi kupić od 1/5 do niemal 2/3 swoich zakupów w niższych cenach. – To już nie jest tylko bonus, ale naturalny element zakupów – wskazują eksperci. Jak te dane mogą przełożyć się na handel?

W artykule przeczytasz:

  • Dla młodych konsumentów promocje to nie bonus, ale naturalny element zakupów
  • Ile codziennych zakupów w obniżonych cenach kupują młodzi Polacy?
  • Promocje i rabaty kontra szybkość i wygoda zakupów
  • Jak dane o zwyczajach zakupowych młodych Polaków mogą przełożyć się na handel?

UCE Research i Shopfully przygotowali już czwartą edycję raportu pt. „Młodzi Polacy na zakupach”. W publikacji dużo miejsca poświecono analizie zakupów młodych konsumentów w ramach promocji. W ramach badania Polacy w wieku 18-25 lat zostali zapytani o to, w jakich proporcjach robią codzienne zakupy w promocjach w stosunku do cen regularnych.

Dla młodych konsumentów promocje to nie bonus, ale naturalny element zakupów

Najczęściej młodzi konsumenci wskazują, że dokonuj od 20% do 40% codziennych zakupów w promocjach. Na taki przedział wskazała niemal 1/3 respondentów. Więcej niż co czwarty młody Polak w promocyjnych cenach kupuje od 40 do 60% swoich codziennych zakupów.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. wrzesień 2025 05:23