Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

20.06.2016 / 11:04
StoryEditor

Przybywa polskich producentów wina

W ubiegłym sezonie z winogron uprawianych w Polsce wyprodukowano 2,3 tys. hl wina czerwonego i 2,7 tys. hl wina białego. (fot. Winnica Turnau)
W Polsce jest już ponad 100 producentów wina, a winorośl z przeznaczeniem na trunek uprawia się na powierzchni niemal 160 ha. To pięciokrotny wzrost w porównaniu do sezonu 2010/2011, a zdaniem specjalistów stoimy u progu boomu.

Jak informuje „Gazeta Wyborcza”, biznes winiarski nad Wisłą rozkręca się z roku na roku. W sezonie 2015/16, według danych Agencji Rynku Rolnego, działało w Polsce 103 producentó...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 78% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
15.09.2023 / 10:38
StoryEditor

Sieci handlowe montują kamery w uniformach kasjerów i obsługi sklepów? To odpowiedź na rosnącą falę przemocy i rabunków?

(fot. Bernard Hermant/Unsplash)
W związku ze wzrostem liczby brutalnych ataków pracownicy brytyjskich sklepów Tesco będą nosić na uniformach kamery. Firma odnotowała wzrost liczby napaści fizycznych o jedną trzecią od zeszłego roku. Podobne działania zostały już podjęte przez sieci Sainsbury’s, Waitrose czy Coop.

W ostatnim czasie sieć John Lewis poinformowała, że pracownicy jej sklepów zostali wyposażeni i również przeszkoleni w zakresie stosowania kamer osobistych i rozładowywania konf...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 78% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
27.09.2023 / 10:43
StoryEditor

Jaka będzie jesień na rynku alkoholi? Ekspert wskazuje trendy

Klientka oglądająca wino (fot. Shutterstock)
Jesień to zdecydowany wzrost popularności alkoholi mocnych, ale po które konkretnie kategorie konsumenci chętniej sięgnął w nadchodzących tygodniach? O trendach mówi Jakub Gromek, dyrektor generalny Mazurskiej Manufaktury S.A., producenta rzemieślniczych alkoholi mocnych.

W okresie jesienno-zimowym alkohol zaczyna pełnić nieco inną funkcję niż latem. Zamiast orzeźwienia ma on raczej rozgrzewać. W tym czasie rośnie więc naturalnie zainteresowanie ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 78% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
27. wrzesień 2023 11:09