04.03.2022 / 14:01
StoryEditor

Ranking TOP 100 największych ukraińskich marek. Sprawdź jak wyglądają i nie pomyl ich bojkotując rosyjskie produkty

Jeśli konflikt się utrzyma, Polska będzie pierwszym krajem, do którego będą kierować się Ukraińcy (shutterstock.com)
Pojawiają się kolejne sygnały wskazujące, że polscy konsumenci bardzo często nie odróżniają marek ukraińskich producentów od brandów produkowanych w Rosji. Szczególnie gdy są one pisane cyrlicą. Jeśli ktoś chce bojkotować „rosyjskie” produkty niech spojrzy na Ranking TOP 100 największych ukraińskich marek przygotowany przez firmę MPP Consulting, tak aby ich w szlachetnym zrywie nie pomylić. Zestawieniem podzieliła się firma badawcza Inquiry.

W pierwszej dziesiątce zestawienia największych ukraińskich marek znalazły się takie marki jak: Nemiroff (wódka), Obolon (piwo), Chernigovskoe (piwo), Khortitsa (wódka), Kyivst...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 58% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.07.2025 / 10:00
StoryEditor
Czy surowce z kartonów po żywności płynnej można wykorzystać do produkcji samochodów? To już się dzieje

Firma Tetra Pack rozwija technologie recyklingu surowców wykorzystywanych przy produkcji kartonów do żywności płynnej. Opakowania te zyskały nowe życie dzięki przełomowemu rozwiązaniu dla branży motoryzacyjnej. Wraz z premierą najnowszego Fiata Grande Panda, marka stała się pierwszym producentem samochodów, który zastosował materiały pochodzące z recyklingu kartonów w swoim modelu.

Każdy egzemplarz Fiata Grande Panda zawiera przetworzony materiał pochodzący z warstw polietylenu i aluminium. Wykorzystano go m.in. w konsoli środkowej, desce rozdzielczej i p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.07.2025 / 14:47
StoryEditor
Dino weszło do kolejnego dużego miasta. Tym razem zadebiutowało w...
Sklep sieci Dino/zdjęcie ilustracyjne (fot. Fotokon/Shutterstock)

Sieć dyskontów Dino, choć kojarzy się raczej z wsiami i małymi miejscowościami, coraz częściej pojawia się w dużych miastach. Niedawno zadebiutowała w Gdańsku, pisaliśmy też o jej planach uruchomienia dwóch pierwszych sklepów w Warszawie. Dziś natomiast Dino weszło do innego dużego miasta.

Pierwsze Dino ruszyło dzisiaj - czyli w czwartek, 24 lipca - w Olsztynie, przy ul. Kubusia Puchatka 3. To 20. pod względem populacji miasto w Polsce - mieszka w nim ok. 170 t...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. lipiec 2025 15:04