Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

03.07.2020 / 11:24
StoryEditor

Rum, gin i piwa bezalkoholowe na topie. Po jakie alkohole sięgają Polacy?

(fot. Pixabay/CC0)
Jak wynika z analiz firmy Nielsen z marca i kwietnia, wolumenowa sprzedaż napojów spirytusowych spadła o 2 proc., piwa o 3 proc., natomiast sprzedaż win i likierów mlecznych (łącznie) wzrosła o 1 proc. w porównaniu do marca i kwietnia 2019 r.

Jednocześnie  - pod względem wartości sprzedaży – napoje alkoholowe odnotowały wzrosty: napoje spirytusowe o 2 proc., wino o 3 proc., piwo o 6 proc. Świadczy to o tym, że Polacy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.09.2025 / 22:44
StoryEditor
Duże zmiany w zarządzie KiK. Na scenę wchodzi Agnieszka Jaworska
Sklep KiK (fot. mat. pras.)

Patrick Zahn, wieloletni dyrektor generalny firmy KiK, opuszcza swoje stanowisko. Po 18 latach pracy w firmie, postanowił nie przedłużać kontraktu, a jego ostatni dzień pracy przypadł na 4 września. Decyzja o odejściu zapadła na jego własne życzenie. Firma poszukuje obecnie następcy, który poprowadzi sieć przez kolejne etapy rozwoju. W tym czasie zarząd KiK będzie działał w dwuosobowym składzie.

KIK traci prezesa po 18 latach

Patrick Zahn dołączył do KiK jako kierownik ds. krajów zagranicznych, a następnie objął stanowisko dyrektora zarządzającego ds. sprzedaży. W 2016...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.09.2025 / 12:53
StoryEditor
Żabka pomaga. Retail media pomagają w precyzyjnym dotarciu do potencjalnych darczyńców
Żabka Polska nawiązała współpracę z platformą Pomagam.pl, aby promować dobroczynność

Żabka Polska nawiązała współpracę z platformą Pomagam.pl, aby promować dobroczynność. Dzięki wykorzystaniu ekranów reklamowych w swoich sklepach, sieć wspiera zbiórki pieniędzy na cele charytatywne. Akcja rozpoczęła się 5 września, w Międzynarodowy Dzień Dobroczynności.

Żabka wspiera dobroczynność

W ramach kampanii Żabka Ads, ekrany w witrynach ponad 3000 sklepów wyświetlają komunikaty zachęcające do wsparcia konkretnych zbiórek. Dzięki tem...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. wrzesień 2025 05:33