Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

17.11.2016 / 10:05
StoryEditor

Soplica liderem rynku wódek smakowych

()
Firma CEDC poinformowała powołując się na dane firmy Nielsen, że marka Soplica została liderem segmentu wódek smakowych w okresie styczeń-sierpień 2016, zdobywając niemal 25 proc.  rynku*. Ten sukces zawdzięcza ciągłemu rozwojowi oferty, a także oparciu się na tradycyjnych recepturach i polskich, naturalnych składnikach.

Firma CEDC systematycznie rozwija rodzinę nalewek Soplicy. Po tegorocznych wprowadzeniach nowych wariantów, Soplicy Jagodowej i Soplicy Cytrynowej, marka może pochwalić się sukc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.11.2025 / 18:00
StoryEditor
Auchan pokazuje nową strategię dla franczyzy. Sieć zdradza budżet otwarcia sklepu

Auchan stawia na franczyzę jako główny kierunek rozwoju w Polsce i wprowadza nową strategię współpracy z partnerami. Sieć zapowiada niższe opłaty, nowe programy wsparcia i uproszczone zasady przystąpienia do systemu. Co dokładnie oferuje franczyzobiorcom i jak wygląda nowy model biznesowy Auchan?

Jak podkreśla Witold Sowiński, dyrektor franczyzy w Auchan Polska, firma widzi w tym formacie przyszłość swojego rozwoju. – Uważamy rozwój franczyzy jako jedną z głównych osi ro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.10.2025 / 12:18
StoryEditor
Biedronka po raz kolejny zwiększa udziały rynkowe. Wzrost sprzedaży ma łagodzić presję kosztową. Jaki jest strategiczny cel sieci?
Biedronka 2.0 w Łodzi (fot. KK)

Biedronka zwiększyła w ciągu trzech kwartałów 2025 r. udziały w polskim rynku. Wzrosty sprzedaży mają łagodzić silną presję kosztową i chronić marże. Celem głównym pozostaje utrzymanie pozycji lidera cenowego – wyjaśnia Ana Luisa Virginia, dyrektor finansowa Jeronimo Martins.

Sieć Biedronka od pięciu lat systematycznie zwiększa udziały rynkowe, średnio o 1,2 punkty procentowe. W tym roku wzrost jest powolniejszy. – Wzrost sprzedaży jest ważny, ponie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. listopad 2025 18:48