Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

16.08.2020 / 13:38
StoryEditor

Szampan w czasach zarazy. We wtorek kluczowa decyzja dla producentów i plantatorów

Butelki szampana (fot. Pixabay.com)
Pandemia koronawirusa, a wcześniej rosnąca popularność prosecco i cavy spowodowały, że w piwnicach Szampanii zalega mnóstwo butelek znanego na całym świecie wina musującego z tego regionu Francji. A już we wtorek będzie wiadomo, ile butelek zostanie wyprodukowanych w tym roku.

Rosnąca konkurencja, a także spadek liczby tradycyjnych okazji do świętowania (spowodowany pandemią) doprowadził do sytuacji, że popyt na szampana drastycznie spadł. Mówi się na...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.09.2025 / 15:37
StoryEditor
Biedronka walczy z ubóstwem menstruacyjnym. Ponad milion produktów higienicznych trafi do szkół
Biedronka (fot. Magda Wygralak/Shutterstock)

W Polsce problem ubóstwa menstruacyjnego dotyka tysięcy uczennic, które przez brak dostępu do podpasek czy tamponów zmuszone są opuszczać zajęcia lekcyjne. W nowym roku szkolnym do szkół podstawowych i ponadpodstawowych ponownie trafi ponad milion produktów menstruacyjnych. Jak duża jest skala wsparcia i dlaczego ten temat wciąż pozostaje tak istotny?

Według danych Światowej Organizacji Zdrowia aż 500 mln kobiet na całym świecie nie ma zapewnionego stałego dostępu do podstawowych środków higienicznych. Problem ten nie omija r...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.09.2025 / 11:28
StoryEditor
Aldi szykuje mocne uderzenie reklamowe. Sieć rozstrzygnęła przetarg
Na zdj. Aldi w Krakowie (fot. Karolis Kavolelis/Shutterstock)

Agencja Open Gate wygrała przetarg na obsługę 360 dla sieci sklepów Aldi w Polsce. Współpraca obu podmiotów rozpoczęła się 1 września, a obejmuje pełne spektrum działań komunikacyjnych - począwszy od tworzenia nowych kampanii, przez realizacje graficzne i materiały reklamowe, po projekty specjalne oraz wydarzenia dodatkowe.

Sieć Aldi tłumaczy, że poszukiwała "partnera strategicznego", który będzie wspierał markę w budowaniu spójnej komunikacji i wzmocnieniu pozycji brandu na bardzo konkurencyjnym ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. wrzesień 2025 10:46