Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

06.02.2017 / 09:34
StoryEditor

Włosi wierzą w polski rynek wina

(fot. pixabay)
We Włoszech konsumpcja wina spada. Dlatego tamtejsi producenci poza czołowymi kierunkami eksportowymi, jak USA, Wielka Brytania, Niemcy, Chiny i Kanada, próbują szczęścia w Polsce – podaje Puls Biznesu.

Polska nie jest na razie dużym odbiorcą wina, ale jego spożycie cały czas rośnie. Jak czytamy w Pulsie Biznesu, Polacy coraz chętniej jadają poza domem, a wyjście do restaur...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 79% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.08.2025 / 10:22
StoryEditor
Dawne sklepy Tesco ciążą Netto. Jednak dyskonter zapowiada przyspieszenie rozwoju sieci
Netto 4.0 w Grodzisku Mazowieckim (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)

Firma Netto Indygo zanotowała w zeszłym roku stratę netto na poziomie niemal 149 mln zł. To ponad dwa razy mniej niż w 2023 roku. Zysk zmniejszyła również druga spółka Netto w Polsce. Jednocześnie operator sieci ponad 650 dyskontów planuje przyspieszenie rozwoju w naszym kraju.

Netto Indygo to spółka, do której należało ponad 300 sklepów przejęte w 2021 od Tesco, obecnie funkcjonuje ich ok. 250. W 2024 roku Netto Indygo zanotowało znaczny spadek przych...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.08.2025 / 13:43
StoryEditor
Na co Polacy zwracają uwagę podczas zakupu kosmetyków? [RAPORT]
Na co Polacy zwracają uwagę podczas zakupu kosmetyków? [RAPORT] (fot. Canva)

– Promocje wciąż są silnym magnesem, który determinuje zakup kosmetyków. Tak wynika z raportu agencji Inquiry „Kosmetyki – zwyczaje zakupowe Polaków”. Od czego jeszcze zależy dziś sukces na rynku kosmetycznym?

W artykule przeczytasz:

  • Zwyczaje zakupowe Polaków na rynku kosmetycznym - raport Inquiry
  • Cena, jakość czy zapach? Co decyduje o zakupie kosmetyków?
  • Kto i jak często kupuje kosmetyki w Polsce?
  • E-commerce coraz ważniejszy dla rynku kosmetyków
  • Giganci rynku kosmetycznego w Polsce
  • Smart shopping, czyli polowanie na promocje
  • Od czego zależy dziś sukces na rynku kosmetycznym?

Raport zwyczaje zakupowe Polaków na rynku kosmetycznym

Inquiry, polska agencja badawcza, opracowało raport pt. raport „Kosmetyki – zwyczaje zakupowe Polaków”. Publikacja szczegółowo omawia nawyki zakupowe Polek i Polaków w zależności od kategorii produktowej. Podaje też różnice między zakupami online i offline oraz jakie czynniki wpływają na wybór kosmetyków.

– Zachowania konsumentów – ich preferencje, motywacje, wybory, skojarzenia z markami – to bardzo ciekawe insighty dla ponad 1300 firm kosmetycznych, działających aktualnie na naszym niezwykle konkurencyjnym rynku. Mamy nadzieję, że publikacja przełoży się na większe zainteresowanie opinii publicznej produktami kosmetycznymi, które są niezbędne w codziennym życiu, dbaniu o zdrowie, higienę i dobrostan psychiczny – komentuje  dr inż. Justyna Żerańska, dyrektor generalna Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego. Związek współpracował z agencją przy tej publikacji i objął patronatem.

Co zatem wpływa na takie a nie inne zakupy kosmetyków?

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 73% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. sierpień 2025 08:17