Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

14.05.2019 / 08:01
StoryEditor

Wódka rządzi w gazetkach sklepowych

Żubrówka Biała (fot. materiały własne)
Na pierwszych stronach gazetek o alkoholu zdecydowanie najczęściej pojawia się wódka. Tak było w I kwartale ubiegłego i bieżącego roku, chociaż nastąpił niewielki spadek – o 6 proc. Drugie miejsce w tym zestawieniu zajęła whisky, która z kolei odnotowała wzrost – o ponad 6 proc. Natomiast na trzeciej pozycji znalazł się rum. Był on nieco częściej promowany w zeszłym niż w tym roku.

Dalej w rankingu jest gin. Jego popularność powoli rośnie. W br. miał aż 5 razy więcej wystąpień niż w 2018 roku. Koniak zwiększył swój udział o 3,5 razy. Z kolei brandy stała s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
19.09.2023 / 09:35
StoryEditor

Franczyzobiorcy Żabki aktywnie uczestniczą w procesie doskonalenia narzędzi technologicznych

Małe firmy często nie mają dostępu do nowoczesnych rozwiązań technologicznych i aplikacji biznesowe. Wynika to z dużych kosztów, ograniczonych zasobów oraz braku wykwalifikowanej kadry. Istnieją jednak sprawdzone modele współpracy, które gwarantują pełne wsparcie w momencie startu i przez cały okres prowadzenia biznesu, a także dostarczają innowacyjne rozwiązania usprawniające zarządzanie działalnością, przekładające się na oszczędność czasu i jeszcze większą koncentrację na kliencie. O nowoczesnych rozwiązaniach w sieci Żabka mówi Kamil Małecki, franczyzobiorca z Opola i członek Stacji Innowacja - społeczności skupionej wokół innowacji w sieci.

Proszę opowiedzieć o swoich początkach w Żabce

Sklep franczyzowy Żabka prowadzę od marca 2022 r. Wcześniej pracowałem jako fakturzysta w lokalnej sieci handlowej. Jednak t...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
15.09.2023 / 16:22
StoryEditor

Carrefour mocno ogranicza ilość plastiku w opakowaniach produktów marek własnych

Carrefour mocno ogranicza ilość plastiku w opakowaniach produktów marek własnych
Carrefour, wprowadza kolejne innowacje związane z ograniczeniami zużycia plastiku w swoich produktach marki własnej. W tym roku sieć wprowadziła do sprzedaży nowe butelki wody o pojemności 5 litrów, w których zintegrowano uchwyt butelki z etykietą oraz dodatkowo zmniejszono jej wagę. Efektem było zaoszczędzenie na każdej butelce blisko 10 gramów plastiku. W całym 2022 roku Carrefour zredukował zużycie plastiku o 112 ton.

Carrefour podejmuje kroki w ramach realizowanej strategii Transformacji Żywieniowej. Działania sieci skierowane na realizację celu opakowaniowego zgodnie z klasyfikacją CSR ind...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
21. wrzesień 2023 04:21