Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

18.08.2016 / 12:36
StoryEditor

Zobacz odnowione, nowoczesne biuro firmy Wyborowa Pernod Ricard

Biuro firmy wyborowa Pernod Ricard zlokalizowane jest w warszawskich Złotych Tarasach (fot. materiały prasowe)
Biuro firmy wyborowa Pernod Ricard zlokalizowane jest w warszawskich Złotych Tarasach (fot. materiały prasowe)
Biuro firmy wyborowa Pernod Ricard zlokalizowane jest w warszawskich Złotych Tarasach (fot. materiały prasowe)
Biuro firmy wyborowa Pernod Ricard zlokalizowane jest w warszawskich Złotych Tarasach (fot. materiały prasowe)
Biuro firmy wyborowa Pernod Ricard zlokalizowane jest w warszawskich Złotych Tarasach (fot. materiały prasowe)
Biuro firmy wyborowa Pernod Ricard zlokalizowane jest w warszawskich Złotych Tarasach (fot. materiały prasowe)
Biuro firmy wyborowa Pernod Ricard zlokalizowane jest w warszawskich Złotych Tarasach (fot. materiały prasowe)
Biuro firmy wyborowa Pernod Ricard zlokalizowane jest w warszawskich Złotych Tarasach (fot. materiały prasowe)
Biuro firmy wyborowa Pernod Ricard zlokalizowane jest w warszawskich Złotych Tarasach (fot. materiały prasowe)
Biuro firmy wyborowa Pernod Ricard zlokalizowane jest w warszawskich Złotych Tarasach (fot. materiały prasowe)
Biuro firmy wyborowa Pernod Ricard zlokalizowane jest w warszawskich Złotych Tarasach (fot. materiały prasowe)
Biuro firmy wyborowa Pernod Ricard zlokalizowane jest w warszawskich Złotych Tarasach (fot. materiały prasowe)
14 tygodni zajęło firmie Tetris zagospodarowanie na nowo 2,4 tys. mkw. powierzchni biura firmy Wyborowa Pernod Ricard, zlokalizowanego w budynku Lumen (Złote Tarasy) w Warszawie. Efekty tej pracy podziwiać można na zdjęciach załączonych do niniejszego tekstu.

- W mojej karierze zawodowej jest to pierwszy przypadek, kiedy wszedłem do nowego biura i to co zobaczyłem było lepsze, niż moje wyobrażenia z dnia poprzedniego - komentuje Andr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.07.2025 / 12:12
StoryEditor
Empik wycofuje książkę o Andrzeju Dudzie przez rzekome naruszenia prawa. Wydawca zapowiada dodruk
Na zdj. prezydent Andrzej Duda (fot. TomaszKudala/Shutterstock.com)

Sieć sklepów Empik zdecydowała się wycofać książkę pt. “Debil. Studium przypadku” autorstwa Aleksandry Sarny. Przedstawiciele firmy twierdzą, że dostali zgłoszenia i możliwym naruszeniu prawa.

Książka ukazała się 23 maja nakładem Instytut Zarządzania Informacją, a jednym z jej dystrybutorów był Empik. Teraz jednak zrezygnował, bo jak twierdzi, dostał liczne zgłoszenia...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.07.2025 / 14:28
StoryEditor
Żabka stworzyła "czerwonego" burgera wspólnie ze znanym producentem keczupu. O kogo chodzi?
Ketchup Burger od Żabki i Heinz Kraft (fot. Jonathan Kennedy)

Żabka i Heinz połączyły siły i stworzyły nowy produkt pod nazwą Ketchup Burger. Produkt dostępny jest od 30 lipca w całej Polsce, wyłącznie w sieci convenience.

Jak twierdzą przedstawiciele producenta, to propozycja dla prawdziwych fanów keczupu – z soczystą wołowiną, serem, karmelizowaną cebulą, chrupiącym bekonem i ogórkiem kiszonym, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. sierpień 2025 01:09