20.10.2020 / 12:47
StoryEditor

Agrounia zachwycona rezultatami akcji „naznaczania” posłów, którzy „zdradzili wieś”

Agrounia chwali się rezultatami ”naznaczania” posłów, którzy jej zdaniem ”zdradzili wieś” (Facebook.com/Agrounia)
Słoma i obornik oraz transparenty informujące o tym, który z posłów PiS głosujących za tzw. piątką Kaczyńskiego mieszka w danym budynku – to pomysł Agrounii na „naznaczenie” posłów, którzy zdaniem organizacji zdradzili wieś głosując m.in. za zakazem uboju rytualnego i hodowli zwierząt futerkowych.

„To się nazywa społeczna ofensywa. Nikt się nie spodziewał, że ta akcja przybierze takich rozmiarów. Dziesiątki posłów zostało naznaczonych. Społeczeństwo pozna swoich posłów. N...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
24.11.2023 / 19:23
StoryEditor
Trendy żywieniowe 2024 i kierunki zmian w branży gastronomicznej. Raport Pyszne.pl
W 2024 roku restauracje powinny więc tworzyć propozycje, które będą wspierać dobre samopoczucie klientów (Pixabay)
Pyszne.pl opublikowało coroczny Raport Food Trendów, w którym przedstawia preferencje żywieniowe np. w korelacji ze średnimi cenami najpopularniejszych dań w Polsce oraz trendy, które w przyszłym roku będą kształtować rynek. Z raportu dowiadujemy się też m.in., że średnia cena pizzy wzrosła w ciągu ostatniego roku o 10 proc. Ile w takim razie ona kosztuje?

- Klienci coraz częściej zwracają uwagę na koszt dań i dokładniej analizują oferty restauracji, poszukując ofert szytych na miarę ich kulinarnych potrzeb. To z kolei powoduje, ż...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
06.12.2023 / 08:43
StoryEditor
Auchan i Intermarche tworzą grupę zakupową! Jakie produkty zamierzają wspólnie kupować?
Flagi przy hipermarkecie Auchan w Kielcach (fot. Gold Picture/Shutterstock.com)
Francuskie sieci Auchan i Intermarche poinformowały o utworzeniu długoterminowego sojuszu zakupowego, w ramach którego będą wspólnie negocjować zakup produktów spożywczych marek krajowych oraz artykułów przemysłowych. Detaliści zacieśniają współpracę po tym, jak postanowili spróbować wspólnie przejąć pogrążoną w długach sieć Casino.

Auchan i Intermarche zacieśniają współpracę. Utworzenie grupy zakupowej, której celem jest negocjowanie warunków dostaw z wiodącymi markami krajowymi jest kolejnym krokiem na te...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
07. grudzień 2023 08:15