20.10.2020 / 12:47
StoryEditor

Agrounia zachwycona rezultatami akcji „naznaczania” posłów, którzy „zdradzili wieś”

Agrounia chwali się rezultatami ”naznaczania” posłów, którzy jej zdaniem ”zdradzili wieś” (Facebook.com/Agrounia)
Słoma i obornik oraz transparenty informujące o tym, który z posłów PiS głosujących za tzw. piątką Kaczyńskiego mieszka w danym budynku – to pomysł Agrounii na „naznaczenie” posłów, którzy zdaniem organizacji zdradzili wieś głosując m.in. za zakazem uboju rytualnego i hodowli zwierząt futerkowych.

„To się nazywa społeczna ofensywa. Nikt się nie spodziewał, że ta akcja przybierze takich rozmiarów. Dziesiątki posłów zostało naznaczonych. Społeczeństwo pozna swoich posłów. N...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.11.2025 / 22:51
StoryEditor
Coraz więcej pracowników handlu gotowych na obniżkę pensji - ale pod jednym warunkiem
(fot. Shutterstock)

Czy pracownicy sklepów naprawdę rozważają niższe zarobki w zamian za spokojniejszą zmianę i mniejszy wysiłek fizyczny? Najnowsze dane z „Barometru Polskiego Rynku Pracy” pokazują zaskakujący trend: w handlu i e-commerce rośnie gotowość do kompromisów, ale tylko wtedy, gdy różnica w wynagrodzeniu nie będzie bolesna. A to może być sygnałem ostrzegawczym dla całego sektora.

Pracownicy handlu najbliżej decyzji o obniżce pensji

Handel detaliczny, jeden z najbardziej obciążonych fizycznie sektorów rynku, wyraźnie wyróżnia się na tle innych branż. T...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.11.2025 / 15:51
StoryEditor
Retail media jak paliwo rakietowe dla handlu. Marcin Bruś, Grupa Allegro [WYWIAD]
Marcin Bruś, Group Advertising Director w Allegro (mat. prasowe)

Znaczenie retail mediów w Allegro jest bardzo duże i wciąż rośnie. Generują ruch, który napędza koło zamachowe całego marketplace’u. A tam, gdzie jest ruch i gdzie obecne są silne marki, tam pojawia się wzrost – mówi w wywiadzie dla portalu wiadomościhandlowe.pl Marcin Bruś, Group Advertising Director w Allegro.

W artykule dowiesz się: 

  • Jak mierzyć efektywność retail media w kanale online i offline?
  • Czy retail media będą kopanią złota dla sklepów?
  • Czy retail media zdomi...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 99% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. listopad 2025 08:41