27.08.2019 / 09:57
StoryEditor

Bananem w klienta: jak sieci budują ruch i pozycję cenami owoców

(Pixabay.com)
Przez ostatnie 2,5 roku maksymalne ceny promocyjne bananów wzrosły o prawie 41 proc. Największe podwyżki wprowadziły sieci cash&carry. Wyniosły one blisko 250 proc. Z kolei średni koszt zakupu zmniejszył się o nieco ponad 5 proc. Spadki zanotowano w hipermarketach - o 25 proc., w dyskontach - o 18 proc., a także w supermarketach - o 7 proc. Należy też dodać, że o 0,28 proc. podniosły się minimalne wartości cenowe.

Te dane pochodzą z raportu opracowanego przez międzynarodową firmę Hiper-Com Poland we współpracy z ekspertami z aplikacji Zdrowe Zakupy. W ramach raportu przeanalizowano ceny p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.12.2025 / 08:44
StoryEditor
Shein na wojnie z Francją. W tle nielegalne produkty i oskarżenia o spisek
Shein (fot. Shutterstock)

Platforma Shein miała wprowadzać do obrotu na terenie Francji nielegalne produkty, przez co została pozwana do sądu. Teraz twierdzi, że przeciwko niej prowadzona jest krucjata i zawiązał się spisek medialno-polityczny.

Jak zwraca uwagę portal rp.pl, powołując się na agencję Reutera, Shein znalazł się w centrum skandalu we Francji po tym, jak krajowy urząd ochrony konsumentów odkrył na platform...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.12.2025 / 22:28
StoryEditor
Sieć Jysk notuje w Polsce rekordowe wyniki dzięki wzrostowi liczby klientów

Jysk Polska odnotował rekordowy rok finansowy 2025 (wrzesień 2024–sierpień 2025): 3,1 mld zł całkowitej sprzedaży (z eksportem) przy blisko 9% wzroście r/r. Napędzają to rosnąca liczba klientów - ponad 14,5 miliona obsłużonych osób - oraz konsekwentna strategia wielokanałowa: sklepy stacjonarne i sprzedaż online zanotowały dwucyfrowe wzrosty. W artykule omawiamy wyniki polskiego oddziału Jysk, inwestycje w sklepy i plany globalne firmy.

Jysk Polska zakończył rok finansowy 2025 (wrzesień 2024 - sierpień 2025) z rekordową sprzedażą 3,1 mld zł (wliczając eksport), co oznacza niemal 9% wzrost rok do roku. Za wyniki...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. grudzień 2025 14:32