28.02.2019 / 09:53
StoryEditor

BGŻ BNP Paribas na Kongresie Mięsnym: branża musi stawić czoła wielu wyzwaniom

Marta Skrzypczyk, dyrektor biura analiz makroekonomicznych sektora agro, bank BGŻ BNP Paribas (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Wyższe koszty pracy, podwyżki cen energii czy niedobór surowców to największe wyzwania, z którymi muszą mierzyć się firmy z branży mięsnej. Producenci powinni także zwrócić baczną uwagę na stronę popytową, bo gusta klientów mocno się zmieniało - mówiła podczas Kongresu Mięsnego Marta Skrzypczyk, dyrektor biura analiz makroekonomicznych sektora agro, bank BGŻ BNP Paribas.

Marta Skrzypczyk zauważyła, że branża mięsna jest jedną z najbardziej medialnych branż sektora spożywczego m.in. ze względu na nieprawidłowości w uboju bydła, ale też ze względu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

wiadomoscihandlowe.pl
03.12.2025 / 22:11
StoryEditor
Właściciel sieci Makro Polska przedłuża kontrakty całego zarządu aż do 2030 r.

Niemiecki dystrybutor żywności, Grupa metro AG zabezpieczył przyszłość swojej kadry zarządzającej aż do końca dekady. Cały czteroosobowy zarząd otrzymał przedłużenie umów o kolejne sześć lat, co ma dać stabilność i wsparcie dla realizacji ambitnej strategii rozwoju spółki pod nazwą "sCore". To sygnalizuje, że Metro chce utrzymać obecny kurs i chce do 2030 r. umocnić pozycję rynkową.

Grupa Metro AG, niemiecki hurtownik żywności - do którego należy w Polsce sieć hurtowni Makro - poinformował o przedłużeniu kontraktów wszystkich czterech członków zarządu do ko...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.12.2025 / 15:11
StoryEditor
Lewiatan uspokaja po ogłoszeniu strategii Eurocashu: Robimy swoje!
Pozostajemy przy naszym modelu funkcjonowania - zapewnia zarząd sieci Lewiatan

Nie milkną echa po publikacji nowej strategii Grupy Eurocash na lata 2026-2027. Eksperci rynkowi ocenili ją dość krytycznie, podobnie zareagowała giełda. Zarząd sieci Lewiatan postanowił uspokoić swoich franczyzobiorców.

W artykule przeczytasz:

  • Lewiatan o strategii Grupy Eurocash
  • Strategia działania sieci Lewiatan
  • Kto jest wiodącym dostawcą dla Lewiatana? 
  • Ile sklepów ma Lewiatan?
...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. grudzień 2025 15:38