19.05.2020 / 16:13
StoryEditor

Biedronka skraca termin płatności dla producentów warzyw i owoców

(fot. materiały prasowe)
Dyskontowa sieć sklepów ogłasza nowe zasady rozliczeń, skracając termin płatności do 21 dni, począwszy od 1 czerwca, dla producentów warzyw i owoców. To kolejny krok w strategii wspierania małych polskich producentów po ogłoszonym przed miesiącem programie „Czas na wspieranie małych producentów”.

Największa sieć detaliczna w Polsce potwierdza tym samym kluczową rolę warzyw i owoców zarówno dla klientów, jak i producentów. Nowe zasady płatności to ważna inicjatywa wspiera...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.10.2025 / 12:39
StoryEditor
Mex Polska debiutuje z Barrio Latino i przekracza granicę 60 lokali
Mex Polska debiutuje z konceptem baru Barrio Latino

Grupa Mex Polska, notowana na GPW spółka z rynku gastronomicznego, przekroczyła 60 lokali i otworzyła nowy koktajl bar Barrio Latino w krakowskim Pasażu Bielaka. Autorski format inspirowany Ameryką Południową odpowiada na trendy Generacji Z i stanowi ważny krok w strategii rozwoju i skalowania portfolio.

Barrio Latino – nowy format w portfolio Mex Polska

Grupa Mex Polska S.A., notowana na Głównym Rynku GPW w Warszawie, konsekwentnie realizuje strategię dywersyfikacji port...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.10.2025 / 09:22
StoryEditor
Polscy konsumenci preferują produkty lokalne, uznawane za zdrowsze i wspierające lokalną gospodarkę [RAPORT]
Polscy konsumenci preferują produkty lokalne, uznawane za zdrowsze i wspierające lokalną gospodarkę (Shutterstock)

52 proc. Polaków jest gotowe dodatkowo płacić za produkty lokalne, ze względu na ich wyższą jakość wobec zagranicznej alternatywy. Raport PwC "Smak, cena, świadomość: Mapa wyborów konsumenckich Polaków".

Polacy kupują lokalną żywność głównie ze względu na jej korzyści zdrowotne (50 proc.) i wyższą jakość (49 proc.). Detaliści i producenci powinni to wykorzystać, podkreślając te ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. październik 2025 00:30