02.08.2016 / 21:51
StoryEditor

Brak zamówień z Biedronki mocno uderzył w wyniki Atlanty

(materiały prasowe, Biedronka)
Według wstępnych wyników finansowych, w IV kw. roku obrotowego 2015/2016 (w okresie od 1 kwietnia do 30 czerwca 2016 r.) Atlanta Poland zrealizowała przychody netto ze sprzedaży w wysokości 43,77 mln zł tj. niższe o 19,9 proc. w porównaniu z analogicznym okresem roku obrotowego 2014/2015 oraz poniosła stratę netto w wysokości ok. 1,2 mln zł wobec zysku netto w wysokości 93 tys. zł w tym samym okresie roku obrotowego 2014/2015.

W opinii zarządu Atlanta Poland czynnikami, mającymi największy wpływ na zrealizowane wyniki były:

Znaczące wahania (spadki) cen surowców, których efektem było zmniejszenie ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.06.2024 / 18:35
StoryEditor
Robot też człowiek, musi odpocząć. Sklepy autonomiczne nie mogą być czynne w niedziele
Sklep autonomiczny Tegut Teo (mat. prasowe)
Ordnung muss sein, dlatego niemiecka regionalna sieć sklepów Tegut z siedzibą w Fuldzie musi zamykać swoje placówki autonomiczne Teo w niedziele, ponieważ w konstytucji tego kraju od wieków zapisana jest zasada – niedziela jest dniem odpoczynku. Tak orzekł najwyższy sąd administracyjny kraju związkowego Hesja, rozstrzygając spór prawny wszczęty przez związki zawodowe Verdi.

W niemieckiej konstytucji "od wieków" znajduje się zapis, że niedziela jest dniem odpoczynku. Funkcjonują co prawda lokale gastronomiczne czy małe sklepiki, prowadzone przez wła...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.06.2024 / 13:21
StoryEditor
7-Eleven szykuje wielką ofensywę w Europie! Sieć zdradza plany do 2030 r. Żabka ma się czego obawiać?
Na zdj. sklep sieci 7-Eleven (fot. Sorbis/Shutterstock)
Największa sieć sklepów convenience na świecie 7-Eleven ujawniła strategię międzynarodowej ekspansji do roku 2030. Marka ma wejść na ponad 10 nowych rynków, a priorytetem będzie rozwój m.in. w Europie. Na celowniku może być Polska, zdominowana w tym formacie przez Żabkę.

Rok temu niemieckie media donosiły, że 7-Eleven szuka partnerów do rozwoju biznesu w Europie, w tym w Polsce. Teraz japońska firma oficjalnie potwierdziła przynajmniej tę pie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. czerwiec 2024 19:53