29.06.2017 / 14:26
StoryEditor

E.Leclerc stawia na produkty tradycyjne i lokalnych producentów żywności

Hipermarket sieci E.Leclerc w Warszawie (materiały prasowe)
Polacy kupują żywność tradycyjną i regionalną bo smakuje lepiej od innych produktów (65%), chcą wspierać polską gospodarkę (51%) i chcą być świadomi tego, co jedzą (49%). Najchętniej kupują ją na bazarach i u lokalnych producentów, ale najczęściej robią to w dużych sklepach sieciowych i sklepach osiedlowych. Są to najciekawsze informacje wynikające z badania „Konsument na rynku żywności tradycyjnej i regionalnej”, wykonanych na zlecenie grupy hiper- i supermarketów E.Leclerc.

Badanie zostało przeprowadzone przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia w maju i kwietniu tego roku i miało dwie odsłony - jakościową i ilościową. Pierwszą stanowiły grupowe w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.04.2024 / 18:22
StoryEditor
28 kwietnia sklepy będą otwarte. To trzecia w tym roku niedziela handlowa
28 kwietnia wypada niedziela handlowa (fot. Canva)
W tym roku siedem niedziel jest niedzielami handlowymi. W pozostałe z nich mogą być otwarte tylko sklepy nieobjęte zakazem handlu. Trzecia z niedziel handlowych wypada już 28 kwietnia.

Zgodnie z prawem, zakaz handlu w niedziele nie obowiązuje w ostatnią niedzielę przypadającą w styczniu, kwietniu, czerwcu i sierpniu. Oznacza to, że w 2024 r. wszystkie sklepy m...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.04.2024 / 10:50
StoryEditor
Netto robi upgrade sklepów. Wiemy jakie rozwiązania sieć wprowadza w ramach nowego konceptu 3.5 [NASZ NEWS]
Nowy koncept 3.5. wdrożony już w kilkunastu placówkach Netto, pozwala sieci testować nowe rozwiązania, w tym ekspozycję części towarów przed wejściem (fot. Netto Polska)
Zmiany wprowadzone przez Netto w ramach konceptu 3.5 dotyczą przede wszystkim działów z artykułami świeżymi (fot. Netto Polska)fot. Netto
Nowy koncept 3.5. wdrożony już w kilkunastu placówkach Netto, pozwala sieci testować nowe rozwiązania, w tym ekspozycję części towarów przed wejściem (fot. Netto Polska)
Poza aranżacją działów z artykułami świeżymi w koncepcje Netto 3.5 zmienił się także sposób ekspozycji oferty promocyjnej (fot. Netto Polska)fot. Netto
Nowy koncept 3.5. wdrożony już w kilkunastu placówkach Netto, pozwala sieci testować nowe rozwiązania, w tym ekspozycję części towarów przed wejściem (fot. Netto Polska)
Zmiany wprowadzone przez Netto w ramach konceptu 3.5 dotyczą przede wszystkim działów z artykułami świeżymi (fot. Netto Polska)fot. Netto
Nowy koncept 3.5. wdrożony już w kilkunastu placówkach Netto, pozwala sieci testować nowe rozwiązania, w tym ekspozycję części towarów przed wejściem (fot. Netto Polska)
Zmiany wprowadzone przez Netto w ramach konceptu 3.5 dotyczą przede wszystkim działów z artykułami świeżymi (fot. Netto Polska)fot. Netto
Nowy koncept 3.5. wdrożony już w kilkunastu placówkach Netto, pozwala sieci testować nowe rozwiązania, w tym ekspozycję części towarów przed wejściem (fot. Netto Polska)
Nowy koncept 3.5. wdrożony już w kilkunastu placówkach Netto, pozwala sieci testować nowe rozwiązania, w tym ekspozycję części towarów przed wejściem (fot. Netto Polska)
Nowy koncept 3.5. wdrożony już w kilkunastu placówkach Netto, pozwala sieci testować nowe rozwiązania, w tym ekspozycję części towarów przed wejściem (fot. Netto Polska)
Nowy koncept 3.5. wdrożony już w kilkunastu placówkach Netto, pozwala sieci testować nowe rozwiązania, w tym ekspozycję części towarów przed wejściem (fot. Netto Polska)
Dyskont Netto zlokalizowany w Szczecinie przy ul. Chmurnej, to jedna z pierwszych placówek sieci, działających zgodnie z nowym konceptem, określonym mianem 3.5. Z informacji, które portal wiadomoscihandlowe.pl uzyskał od sieci, wynika, że nie jest to jeszcze koncept kompletny, ale zmiany, jakie zakłada, dają obiecujące efekty i będą wdrażane w kolejnych placówkach.

– Koncept 3.5 pozwala nam testować nowe rozwiązania, które analizowaliśmy na przestrzeni ostatnich miesięcy, na bazie formatu 3.0. Zmiany nie są więc diametralne, ale zauważal...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. maj 2024 21:03