30.01.2020 / 08:40
StoryEditor

Polscy weganie apelują, by Starbucks odstąpił od dodatkowej opłaty za mleko roślinne

(fot. mat. prasowe Starbucks)
W zeszłym tygodniu Starbucks opublikował szczegółowy raport swojego wpływu na środowisko i zadeklarował ambitne cele. Do 2030 roku Starbucks chce zmniejszyć o 50 proc. emisję dwutlenku węgla, zużycie wody i odpadów. Za największą emisję, stanowiącą aż 21 proc. wszystkich składowych, odpowiada mleko! Wśród 5 głównych strategii na pierwszym miejscu znajduje się rozwój roślinnych opcji w celu stworzenia przyjaznego środowisku menu.

Aktualnie, Starbucks pobiera dopłaty do napoju kokosowego i migdałowego, w Polsce wynoszącą 2 zł, bezpłatnie oferując natomiast napój sojowy. Napoje roślinne, w tym oferowane pr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.09.2025 / 07:56
StoryEditor
TOP 10 tygodnia: Biedronka, Lidl, Passa, Kupiec, InPost, Nestle, Żabka, Kraft Heinz, Vinted, Zalando, Mitoraj, Tatuum
TOP 10 tygodnia (fot. Wh)

Mijający tydzień w handlu to informacja o tym, że do biur Biedronki wkroczył komornik. To kolejna odsłona batalii z Lidlem. Powstaje nowy sojusz zakupowy polskich sieci lokalnych, a InPost domaga się od Allegro 100 mln złotych za rzekome utrudnianie wyboru form dostawy.

Komornik w siedzibie Biedronki! Nowa odsłona batalii z Lidlem

W ubiegłym tygodniu w siedzibach Biedronki w Warszawie i Kostrzynie pojawił się komornik sądowy - dowiedział się ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.09.2025 / 18:15
StoryEditor
Wolt rozdaje bonusy użytkownikom Allegro Smart. Co mogą zyskać?
Allegro Smart (fot. Allegro)

Allegro startuje z nową kampanią promocyjną “Jak zniżki na każdy miesiąc, to Smart! Bonusy”. Seria spotów informuje o dodatkowych korzyściach dla użytkowników Allegro Smart. Swoje bonusy dorzuca też m.in. Wolt.

W najnowszej kampanii reklamowej Allegro podkreśla, że subskrybenci zyskują jeszcze więcej korzyści dzięki Smart! Monetom i Smart! Bonusom, które dają im dostęp do wyjątkowych o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. wrzesień 2025 05:26