22.11.2016 / 10:46
StoryEditor

Polskie jabłka podbiją Chiny?

(Hubert Wójcik)
Amber Foods International, firma konsultingowa doradzająca, jak rozwijać biznes w Chinach, chce być pierwsza na tym rynku z polskimi jabłkami.

Firmie udało się właśnie uzyskać pierwsze świadectwo fitosanitarne i już wkrótce polskie jabłka powinny trafić do Chin. W ciągu dwóch miesięcy firma chce sprzedać kilkaset ton. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 55% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
30.11.2023 / 21:08
StoryEditor
Ambitne plany Orbico w Polsce. Chorwacka grupa uważa polski rynek za priorytetowy
Robert Grzyb, prezes Orbico Polska zapowiada, że firma chce zwiększać obroty przede wszystkim dzięki spożywce (fot. Orbico)
Przekroczenie 2 mld złotych przychodów ze sprzedaży w 2024 roku oraz powiększenie skali biznesu do 3 mld złotych w roku 2030 – to cele, jakie stawia sobie polski odział firmy Orbico. Robert Grzyb, prezes Orbico Polska wyjaśnia, że środkiem do ich osiągnięcie będą rozwój organiczny oraz akwizycje.

Dystrybucyjno-sprzedażowo-logistyczna grupa Orbico działa w Polsce od 10 lat. Jej historia zaczęła się od części określanej mianem Salon Professional, która obecnie obsł...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 55% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
22.11.2023 / 17:58
StoryEditor
Honorata Jarocka z agencji badawczej Mintel nie ma wątpliwości: sztuczna inteligencja jest w stanie zrewolucjonizować branżę opakowaniową
W opinii Honoraty Jarockiej, principal analyst w agencji badawczej Mintel sztuczna inteligencja może śmiało posłużyć do tworzenia optymalnych opakowań dla produktów FMCG (fot. Wiadomości Handlowe)
AI generuje potencjał dla rewolucyjnych zmian w wielu branżach, w tym także w branży opakowaniowej – mówi w komentarzu udzielonym portalowi wiadomoscihandlowe.pl Honorata Jarocka, principal analyst w agencji badawczej Mintel. Obszarów, w jakich sztuczna inteligencja może stać się motorem zmian, jest w jej opinii co najmniej kilka, a najwięksi gracze, typu Nestle już korzystają z dobrodziejstw tej technologii.

– Sztuczna inteligencja może usprawnić procesy kontroli jakości w branży opakowaniowej, zapewniając zgodność ze standardami, a także wykrywając wady i minimalizując ryzyko dotar...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 55% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
07. grudzień 2023 07:52