25.10.2021 / 00:23
StoryEditor

Przyjęta przez PE nowa strategia „Od pola do stołu” ma zapewnić konsumentom w UE lepszą żywność

Największymi beneficjentami pandemii spośród wszystkich formatów spożywczego handlu stacjonarnego okazały się dyskonty (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Państwa unijne potrzebują wiążących celów, jeżeli chodzi o ograniczanie ilości pestycydów. Muszą także dokonać przeglądu norm dobrostanu zwierząt i przeznaczyć więcej gruntów pod uprawy ekologiczne. Jednocześnie rolnicy muszą otrzymywać uczciwą część zysków z żywności produkowanej w sposób zrównoważony – to tylko niektóre założenia przyjętej przez Parlament Europejski nowej strategii „Od pola do stołu”. Rezolucję przyjęto stosunkiem głosów 452 do 170, 76 posłów wstrzymało się od głosu.

Posłowie chcą zmodyfikować unijne systemy żywnościowe, aby wytwarzać zdrowszą żywność, zagwarantować jej podaż, zapewnić rolnikom uczciwy dochód i zmniejszyć ślad środowiskowy r...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.06.2024 / 13:00
StoryEditor
Uber Eats wprowadza nową usługę. Rewolucja na rynku dostaw produktów spożywczych?
Uber Eats ma pomysł na zwiększenie swoich udziałów w rynku dostaw artykułów spożywczych (fot. Uber Eats)
Uber Eats ma pomysł na zwiększenie swoich udziałów w rynku dostaw artykułów spożywczych. Klienci wkrótce będą mogli wchodzić w interakcje z kurierami w czasie rzeczywistym, podczas gdy ci będą w sklepie.

Dostawy artykułów spożywczych stanowią już 14 proc. przychodów Uber Eats, a liczba zamówień podwoiła się w ciągu ostatnich dwóch lat.

Jak donosi serwis retaildetai...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.06.2024 / 08:39
StoryEditor
Leroy Merlin zmienia nazwę w Rosji. Kolejny raz
Leroy Merlin (fot. Shutterstock)
Były rosyjski oddział sieci Leroy Merlin, który po zmianach właścicielskich przeszedł w ręce lokalnego zarządu, zmienia nazwę. Od teraz będzie się nazywał Lemana PRO.

O sprawie pisze Reuters, który podkreśla, że spółka-matka Leroy Merlin, czyli ADEO ogłosiła w marcu zeszłego roku, że sieć w Rosji zmieni właściciela. Wcześniej firma nie wykony...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. czerwiec 2024 09:48