09.03.2020 / 15:34
StoryEditor

Sezon na truskawki przyjdzie wcześniej

(fot. Pixabay)
Na południu Europy już zaczyna się sezon na truskawki, szparagi i bób. Na polskich plantacjach też pojawiają się już pierwsze liście. To jednak nie oznacza, że zbiory będą obfite – podaje portal wp.pl.

Zima jest w tym roku wyjątkowo ciepła. Na przykład, w Suwałkach w grudniu temperatura ani razu nie spadła poniżej -6,6 stopni. Styczeń był jeszcze cieplejszy, ani razu nie zanot...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.10.2024 / 17:34
StoryEditor
Jakie sieci handlowe reklamują się w TV Republika i nowej stacji wPolsce24?
Jakie sieci handlowe reklamują się w TV Republika i nowej stacji wPolsce24? (fot. Shutterstock)

Zgodnie z danymi raportu adMonit IMM od 1 do 30 września, na antenie debiutującej stacji wPolsce24 aż 181 marek prowadziło swoje kampanie reklamowe. W porównaniu w tym samym czasie w stacji TV Republika reklamowało się tylko 57 marek. Jakie sieci handlowe są największymi reklamodawcami polskich mediów obu stacji i ile im zapłaciły?

2 września 2024 roku, w ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej zadebiutowała nowa stacja wPolsce24. W okresie od 1 do 30 września wyemitowała prawie 22 tys. spotów rekl...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.10.2024 / 13:00
StoryEditor
Jesienne warzywa i owoce w ciągu dwóch lat zdrożały nawet o 60 proc. Są też takie, których ceny spadły [ANALIZA]
Stoisko na bazarze w Krakowie (Shutterstock)

W badaniu zrealizowanym na podstawie analizy ponad 1,5 mln paragonów z bazy danych aplikacji PanParagon wynika, że w tym sezonie wiele jesiennych warzyw i owoców znacząco zdrożało. Wśród przyczyn autorzy analizy wskazują m.in. na trudne warunki atmosferyczne – suszę, powodzie i podtopienia.

W badaniu uwzględniono paragony z datą zakupu od 1 do 30 września 2022, 2023 i 2024 r., a prezentowane wyniki są medianą cen z tych okresów. Analiza obejmowała jesienne warzywa ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. październik 2024 00:51