22.08.2017 / 14:34
StoryEditor

Japan Tobacco Inc. wyda miliardy dolarów na akwizycje

Japan Tobacco Inc. to czwarty producent papierosów na świecie (fot. Pixabay)
Mighty Corp, drugi największy producent papierosów na Filipinach, zostanie kupiony przez Japan Tobacco Inc. 

Jak podaje serwis Interia Biznes, transakcja opiewa na blisko 940 mln dolarów. Fuzja ma zostać sfinalizowana w trzecim kwartale br. 

To druga tak duża transakcja Japan Tob...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 72% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.10.2025 / 18:36
StoryEditor
Ceny kawy ponownie wzrosły, tym razem o niemal 10%. Kurczą się zapasy arabiki

Najnowsza analiza International Coffee Organization (ICO) wskazuje, że we wrześniu 2025 r. ceny kawy (I-CIP) wzrosły o 9,3%, napędzane wzrostem wszystkich gatunków, zwłaszcza Brazilian Naturals (+11,3%).

Rynek kawy jest niestabilny: zapasy Arabiki w Nowym Jorku spadły o 19,3%. Presję cenową zrównoważyły rozmowy USA-Brazylia (nadzieja na obniżkę ceł) i cięcia stóp procentowych pr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.10.2025 / 17:41
StoryEditor
TOP 10 aplikacji zakupowych. Wiemy, które apki Polacy przeglądają najdłużej
W aplikacji Biedronki Polacy spędzili średnio we wrześniu br. prawie 34 minuty. Dla porównia na przeglądanie aplikacji Lidla poświęcili nieco ponad 18 minut (fot. materiały prasowe).

Allegro i Vinted – na przeglądaniu aplikacji każdej z tych dwóch platform Polacy spędzili we wrześniu tego roku średnio prawie dwie godziny. Aplikacje popularnych sieci handlowych, takich jak Biedronka, Lidl i Kaufland, jeszcze im pod tym względem nie dorównują, ale czas spędzany na nich ulega wydłużeniu – wynika z danych Grupy Blix.

Najwyższą pozycję w TOP 10 aplikacji, w których Polacy spędzili we wrześniu br. najwięcej czasu, zajmuje aplikacja Allegro ze wskaźnikiem ATS na poziomie 1 godziny i 48 m...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. październik 2025 00:55