27.11.2018 / 08:03
StoryEditor

Koncerny tytoniowe spierają się o akcyzę od wyrobów nowatorskich

ID ZDJĘCIA: 1636 (fot. Pixabay CC0)
Nowelizacja ustawy o podatku akcyzowym, która przełożyła wprowadzenie akcyzy na płyny do e-papierosów i wyrobów nowatorskich na 2020 rok poróżnił producentów - pisze Puls Biznesu.

Głośno przeciwko tej nowelizacji protestuje Imperial Tobacco - trzeci największy producent papierosów w Polsce i jednocześnie największa firma z tego sektora, która nie posiada ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 67% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.07.2024 / 11:44
StoryEditor
Anna Krawczyk, Nielsen IQ: Zasoby naszych portfeli się zwiększają, wydajemy więcej na konsumpcję [WIDEO]
Anna Krawczyk, NielsenIQ (fot. Wiadomości Handlowe)
– Jesteśmy w bardzo dobrym momencie i widać, że gospodarka zaczyna się rozpędzać. Przez ostatnie kilkanaście miesięcy obserwowaliśmy bardzo wysokie rejestry inflacji. Obecnie jesteśmy na bardzo akceptowalnym poziomie 2,4 proc. – mówiła podczas Kongresu Retail Trends 2024 Anna Krawczyk senior commercial executive w NielsenIQ.

Ekspertka podkreśliła, że konsumenci coraz mniej zaczynają odczuwać wzrost cen, co oznacza, że łatwiej wydają pieniądze, a o to chodzi producentom i detalistom.

Dodała...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.07.2024 / 15:19
StoryEditor
1Minute Smacznego! prezentuje nowy, multibrandowy koncept sklepu. Foodvenience z ofertą barową
1Minute Smacznego! i Lokal+48 - wspólny koncept (fot. Lagardere Travel Retail)
Sieć sklepów 1Minute Smacznego! kontynuuje eksperymentowanie. Tym razem po raz pierwszy uruchomiła placówkę działającą wspólnie pod brandami 1Minute i Lokal+48. Marki te "tworzą jedną, wspólną przestrzeń integrującą elementy foodvenience i oferty barowej".

Pierwszy tego typu lokal ruszył w strefie foodhall w Porcie Lotniczym Łódź. - Cieszy mnie, że lotnisko w Łodzi zyskało nowoczesną strefę food hall, a my po raz kolejny skute...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. lipiec 2024 14:10