06.02.2019 / 08:22
StoryEditor

Rada Ministrów za ustawą tytoniową

ID ZDJĘCIA: 1636 (fot. Pixabay CC0)
Podczas wtorkowego posiedzenia Rady Ministrów przyjęty został projekt ustawy tytoniowej. Przepisy o możliwości informowania o produktach nowatorskich nie zostały wprowadzone - pisze Puls Biznesu.

Wśród nowych przepisów znajduje się dostosowanie prawa krajowego do przepisów Unii Europejskiej m.in. w zakresie śledzenia ruchu i wyrobów tytoniowych. Rozszerzono także uprawni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 61% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.06.2024 / 11:38
StoryEditor
Zjadasz moją marżę [FELIETON]
Pracowników w sklepach jest coraz mniej... (fot. Shutterstock)
Sklep popularnej sieci, środek tygodnia, późne popołudnie. Sporo klientów, niektórzy robią duże zakupy, inni wskoczyli po kilka drobiazgów. Obie kasy samoobsługowe są nieczynne, trwa i trwa „logowanie do systemu”. Przed jedyną czynną kasą tradycyjną szybko rośnie kolejka, a w kolejce szybko rośnie zdenerwowanie.

– Czy ktoś mógłby przyjść do drugiej kasy? Ile mamy tu stać? – podnoszą się głosy. – Jestem w sklepie sam z kierowniczką! – wzrusza ramionami zniechęcony kasjer i nerwowo spoglą...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.06.2024 / 00:28
StoryEditor
Rush i noRush w Carrefourze. Sieć chce się stać niekwestionowanym liderem w kategorii nowości i produktów viralowych w Polsce
Napoje Rush i noRush
Carrefour Polska rozpoczął współpracę ze spółką The Essa Co., w ramach której naturalne napoje izotoniczne Rush oraz funkcjonalne wody witaminowe noRush, będą dostępne w sklepach Carrefour w całej Polsce. Dzięki stałemu wprowadzaniu na rynek nowych produktów i konceptów handlowych, sieć chce stać się liderem w kategorii nowości i produktów viralowych na polskim rynku.

Wprowadzenie marek Rush i noRush do sieci Carrefour będzie wspierane szeroko zakrojoną kampanią marketingową oraz konkursem konsumenckim. W ramach akcji do sklepów dostarczone z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. czerwiec 2024 07:31