11.09.2019 / 14:46
StoryEditor

Batumi - na polskim rynku debiutuje nowa sieć piekarni gruzińsko-ormiańskich

(fot. Batumi)
Działająca w modelu franczyzowym sieć Batumi otworzyła punkty w Warszawie, Gdyni i Sopocie. W najbliższej przyszłości sieć wejdzie również do Krakowa i Gdańska. Do końca roku planuje otwarcie łącznie 20 lokali w całej Polsce.

Trend na naturalne produkty jest obecny na rynku od kilku lat i nic nie wskazuje, aby miał z niego szybko zniknąć. Wiele firm kieruje się tą filozofią, przyciągając klientów wyj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
13.09.2023 / 10:08
StoryEditor

Orlen jak Żabka. Koncern będzie rozwijał bezobsługowe sklepy spożywcze. Znamy szczegóły projektu

Sklepy przy stacjach paliw to dla Orlenu za mało. Koncern kierowany przez Daniela Obajtka przymierza się do uruchomienia sieci placówek bezobsługowych z produktami FMCG (fot.wiadomoscihandlowe.pl)
Koncern paliwowy, którym kieruje Daniel Obajtek, mocno interesuje się rynkiem bezobsługowych sklepów z produktami FMCG, takich jak Żabka Nano. Orlen rozpoczął poszukiwania partnerów, którzy dostarczą mu rozwiązania niezbędne do uruchomienia i obsługi placówek tego typu.

12 września koncern opublikował na swojej stronie internetowej zapytanie ofertowe pod nazwą „Pilotaż konceptu samoobsługowego punktu sprzedaży detalicznej dla kategorii FMCG sie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
05.09.2023 / 09:58
StoryEditor

Netto przygotowało e-book poradnikowy dla rodziców posyłających dzieci do szkoły

Netto przygotowało propozycję śniadań do szkoły (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Początek roku szkolnego wiąże się z intensywnymi kampaniami dyskontów, które starają się dotrzeć do rodziców dzieci w wieku szkolnym i ich pociech. Z tego trendu skorzystała też sieć sklepów Netto, która opublikowała e-book z podpowiedziami, jak skomponować śniadanie do szkoły.

Sieć handlowa zapewnia, ze poza gotowymi propozycjami pełnowartościowych przekąsek, rodzice znajdą w nim praktyczne porady żywieniowe o tym, jak prawidłowo komponować dania dla ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
18. wrzesień 2023 11:57