Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

04.02.2022 / 16:47
StoryEditor

Polacy piją głównie polskie piwo. Import rośnie, ale ma małe znaczenie

Import piwa do Polski jest czterokrotnie mniejszy niż eksport. (shutterstock)
Dla polskiej branży piwowarskiej kluczowy jest rynek krajowy – Polacy piją 92 proc. krajowej produkcji piwa – wynika z przeprowadzonego przez Deloitte "Podsumowania analizy wybranych wskaźników wpływu przemysłu piwowarskiego na polską gospodarkę i otoczenie".

To, że Polacy piją głównie polskie piwo nie oznacza, iż handel zagraniczny się nie liczy. Zdaniem analityków Deloitte wpływa on korzystnie nie tylko na kondycję finansową branży...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.07.2024 / 13:02
StoryEditor
Co dalej z Orlen Paczką? Czy Ministerstwo Aktywów Państwowych planuje przeniesienie usługi do Poczty Polskiej?
MAP i zarząd spółki przygotowują plan transformacji Poczty Polskiej (Shutterstock)

Resort aktywów państwowych nie wyklucza żadnych działań, które przyczynią się do poprawy sytuacji Poczty Polskiej. Jednym z pomysłów jest przeniesienie Orlen Paczki właśnie do PP. Jacek Bartmiński, podsekretarz stanu w Ministerstwie Aktywów Państwowych zapowiedział, że również placówki przejdą przemianę. - Chcemy przede wszystkim zlikwidować bazarek – stwierdził w Sejmie.

Poseł Rafał Kasprzyk z Klubu Parlamentarnego Polska 2050 – Trzecia Droga zadał ministrowi aktywów państwowych pytania dotyczące funkcjonowania Poczty Polskiej oraz planów dotycz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.07.2024 / 13:17
StoryEditor
Sieć Douglas modernizuje swój portfel sklepów w Polsce. Jak zmieniają się salony?
Grupa Douglas

Sieć perfumerii Douglas, otwiera nowe sklepy i modernizuje kolejne punkty sprzedaży stacjonarnej. Do kończ lipca w galerii OMNI Molo w Szczecinie oraz w galerii Madison w Gdańsku ruszą świeżo zmodernizowane placówki. Lider branży beauty stawiając na wyjątkowe doświadczenia zakupowe konsumentów, zapewnił szereg udogodnień oraz innowacyjnych rozwiązań.

Jednym z fundamentów ekspansji Douglas w Polsce jest dostosowanie wszystkich przestrzeni do jak najbardziej aktualnego i nowoczesnego konceptu Douglas Beauty Store, który d...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. lipiec 2024 03:37