Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

31.05.2023 / 15:24
StoryEditor

System kaucyjny powoduje spadek sprzedaży napojów - to prawda czy mit? Co mówią twarde dane?

Najnowszy raport Reloop i Container Recycling Institute (CRI) przedstawia analizę wpływu systemu kaucyjnego na sprzedaż napojów
Wprowadzenie systemu kaucyjnego w Polsce jest tylko kwestią czasu. Czy pokłosiem jego wdrożenia będzie spadek sprzedaży napojów, co podnoszą przeciwnicy tego rozwiązania? Światło na tę kwestię rzuca najnowszy raport przygotowany przez Reloop i Container Recycling Institute (CRI). 

Wspomniany raport zawiera analizę danych na temat wielkości sprzedaży napojów w opakowaniach na mieszkańca w różnych krajach Europy, Kanadzie, Australii oraz kilku s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
27.11.2023 / 15:14
StoryEditor
Lidl Polska z 80 procent mniejszą emisją gazów cieplarnianych
Instalacja fotowoltaiczna na dachu sklepu Lidl. (fot materiały prasowe)
Globalne ocieplenie to problem i zagrożenie dla planety, ale także dla żyjących na niej ludzi oraz przyrody. Coraz więcej przedsiębiorstw stawia na odpowiedzialność ekologiczną swoich biznesów i czyni starania, aby zmniejszyć negatywny wpływ na środowisko naturalne. Jedną z takich firm jest sieć dyskontów Lidl.

Zmiany klimatu są widoczne już dzisiaj. Objawiają się poprzez ekstremalne zjawiska pogodowe, takie jak susze czy burze. Topniejące lodowce są przyczyną podnoszenia poziomu w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
20.11.2023 / 08:32
StoryEditor
Większościowy akcjonariusz Pepco zapewnia, że nie sprzeda akcji "po obecnej cenie". Twierdzi, że jest "cierpliwym akcjonariuszem"
Na zdj. sklep sieci Pepco (fot. Shutterstock)
"Jesteśmy przekonani, że akcje Grupy Pepco są obecnie znacząco niedowartościowane i nie mamy zamiaru sprzedawać akcji po obecnej lub zbliżonej do obecnej cenie" - poinformowała Rada Dyrektorów Ibex Group, czyli spółki, która ma ok. 72,15 proc. akcji Pepco Group. Największy akcjonariusz Pepco przedstawił w poniedziałek "szczegóły swojej długoterminowej strategii inwestycyjnej dot. udziałów w Grupie Pepco", odpowiadając na pytania zadane przez inwestorów.

Ibex Group - za pośrednictwem której Steinhoff International kontroluje Pepco - zapewnia, iż udowodniło, że jest "cierpliwym akcjonariuszem" Pepco Group. Jako dowód na tę tezę...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
29. listopad 2023 03:11