22.05.2025 / 13:35
StoryEditor

Potężne przejęcie w wykonaniu polskiej firmy! Green Factory kupiło zakłady spółki Eisberg w trzech krajach

Polska firma Green Factory nabywa trzy zakłady produkcyjne od szwajcarskiej spółki Eisberg (fot. Green Factoryl)

Należąca do grupy Bell Food, szwajcarska spółka Eisberg, zajmująca się sprzedaż ciętych sałat, świeżych ziół oraz wstępnie pokrojonych warzyw i owoców, sprzedaje trzy zakłady produkcyjne. Chodzi o fabryki zlokalizowane w Polsce, Rumunii i na Węgrzech, których nabywcą jest firma Green Factory.

Jak czytamy w komunikacie wydanym przez Bell Food Group, sprzedaż zakładów produkcyjnych w Polsce, Rumunii i na Węgrzech ma pozwolić firmie Eisberg skoncentrować się na kluc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.05.2025 / 21:21
StoryEditor
Kaufland inwestuje w elektroniczne etykiety cenowe. Wiemy, w jakich działach sklepów je wprowadzi i kiedy nastąpi to w Polsce
Kaufland masowo wprowadza elektroniczne etykiety cenowe w kolejnym dziale (for. materiały prasowe)

Kaufland powoli goni swoją siostrę. Mowa o sieci Lidl, która podobnie jak Kaufland należy do niemieckiej Grupy Schwarz, ale jest znacznie bardziej zaawansowana pod kątem stosowania w sklepach elektronicznych etykiet cenowych.

Kaufland, który jak dotąd powszechnie stosował cyfrowe cenówki tylko na dziele warzyw i owoców, wprowadza je do kolejnego - z pieczywem. Wdrożenie zaczęło się od niemieckich pla...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.05.2025 / 17:39
StoryEditor
Bankrutuje duża sieć sklepów z wyposażeniem wnętrz. Konkurent wykupił cały towar i sprzedaje go o 60 proc. taniej

Bankructwo belgijskiego oddziału sieci Casa oferującej produkty wyposażenia wnętrz okazało się doskonałą okazją dla francuskiego operator firmy NOZ, która specjalizuje się zakupach towaru od firm mających kłopoty finansowe. Teraz Francuzi w swoich ponad 300 sklepach oferują towar z magazynów i placówek handlowych Casa o 60 proc. taniej, niż sprzedawano go w belgijskich sklepach.

W Polsce nie ma dużej "wyprzedażowej" sieci handlowej, która specjalizowałaby się w odkupie i sprzedaży towaru z bankrutujących firm. Oczywiście jest wiele firm, które zajmują s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. maj 2025 13:56