26.07.2022 / 14:04
StoryEditor

Producenci papryki protestują przed sklepem Aldi. Plantatorzy oskarżają sieć o zaniżanie cen

Plantatorzy papryki z południa Mazowsza apelują o nie kupowanie tego warzywa w cenie poniżej 4,50 zł za kilogram (fot. Shutterstock)
26 lipca o godzinie 13.00 przed radomskim dyskontem sieci Aldi rozpoczęła się pikieta zorganizowana przez Zrzeszenie Producentów Papryki RP. Jej celem jest bojkot niskich cen papryki proponowanych przez tego dyskontera już na samym początku sezonu na to warzywo.

Bezpośrednim bodźcem do zorganizowania pikiety przed placówką tej sieci, członków Zrzeszenie Producentów Papryki RP była gazetka promocyjna sieci Aldi obowiązująca w dniach 25-3...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.09.2024 / 14:41
StoryEditor
Tchibo stawia na recykling. Do końca 2027 roku wszystkie opakowania będą nadawać się do recyklingu
Kawa (fot. Tchibo)

Do końca 2027 roku wszystkie opakowania kaw Tchibo mają nadawać się do recyklingu, a w Niemczech, Austrii i Szwajcarii ten proces ma się skończyć już w przyszłym roku – takie wnioski płyną z raportu ESG firmy. Jakie jeszcze cele stawia przed sobą producent?

Nowe opakowania, wykonane z materiałów nadających się do recyklingu, zastąpią dotychczasową folię kompozytową, której nie można ponownie przetworzyć. Inicjatywa, która jest real...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.09.2024 / 18:24
StoryEditor
Ruszył program lojalnościowy Too Good To Go. Można dostać darmowe paczki z jedzeniem
Ruszył program lojalnościowy Too Good To Go (fot. Shutterstock)

Aplikacja Too Good To Go, znana z walki z marnowaniem żywności, uruchomiła nowy program lojalnościowy dla swoich użytkowników. Będzie można otrzymać darmowe paczki z żywnością. Jak skorzystać z programu?

Teraz, po zakupie dziewięciu „paczek niespodzianek”, klienci otrzymają dziesiątą paczkę całkowicie za darmo – wynika z komunikatu w aplikacji. ”Już ratujesz jedzenie, a teraz mo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06. październik 2024 14:59