28.10.2022 / 08:20
StoryEditor

Zbliża się Halloween, popyt na dynie rośnie

Największy popyt na świeże dynie przypada w Polsce w okolicach Halloween (fot. David Menidrey/Unsplash)
Największy popyt na świeże dynie przypada w Polsce w okolicach Halloween. Według danych GUS w Polsce w 2018 r. zebrano z pól 71 tys. ton dyń, dla porównania w 2017 r. było to 45 tys. ton. Polacy na Halloween najczęściej kupują dynię konsumpcyjną – donosi Instytut Ochrony Środowiska - Państwowy Instytut Badawczy.

Kupowanie dyń na dekoracyjne lampiony zyskuje na popularności. Produkcja tego warzywa w Polsce, z roku na rok rośnie, gdyż jest ono coraz chętniej kupowane, ale i tak nie prze...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.05.2025 / 13:00
StoryEditor
Avon podbił Rossmanna, a teraz otwiera “sklep” franczyzowy? Jak wygląda? Jakie produkty oferuje? Gdzie go można znaleźć? Czy każdy może sobie taki otworzyć?

Avon otworzył pierwszy punktu franczyzowego na polskim rynku. Od soboty, 17 maja, klienci mogą kupić kosmetyki Avon stacjonarnie w warszawskim centrum handlowym Wola Park, na wyspie handlowej prowadzonej przez wieloletnią konsultantkę marki. Punkt franczyzowy, podobnie jak wcześniejsze wejście do sieci drogerii Rossmann, to kolejny, ważny kanał sprzedaży, po kluczowym dla firmy zespole sprzedaży bezpośredniej, który liczy w Polsce 146 tysięcy konsultantek.

Firma Avon, po wejściu do sieci drogerii Rossmann, zaproponowała swoim konsultantkom i osobom chcącym uruchomić własny biznes beauty – otwarcie własnych punktów na zasadach fra...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.05.2025 / 12:01
StoryEditor
Papier zamiast plastiku. Co stoi za wzrostem świadomości ekologicznej w e-commerce?
Co stoi za wzrostem świadomości ekologicznej w e-commerce? (fot. materiały prasowe)

Rosnąca popularność zakupów internetowych zmienia krajobraz handlu, ale też generuje nowe wyzwania środowiskowe. Jednym z nich jest gwałtowny wzrost zużycia plastikowych toreb w wysyłkach modowych. Jakie dane pokazują skalę problemu i czy klienci są gotowi na zmiany?

Według badania zleconego przez DS Smith, do 2030 roku w Polsce sklepy internetowe z branży mody zużyją łącznie aż 147 milionów plastikowych toreb. Oznacza to ponad 2500 toreb do...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. maj 2025 19:26