19.05.2020 / 07:00
StoryEditor

-----Rossmann dostosuje produkty marki własnej Enerbio do standardu bio

(fot. materiały prasowe/Rossmann)
Po Lidlu również sieć Rossmann zdecydowała się nawiązać współpracę ze stowarzyszeniem Bioland w Niemczech. Linia produktów własnej marki Enerbio z portfolio Rossmanna będzie stopniowo uaktualniana do standardu bio. Enerbio to zdrowa żywność. 

Rossmann chce być beneficjentem trwającego boomu na produkty ekologiczne, dlatego detalista nawiązał współpracę z Biolandem, której celem jest rozwój własnej marki ekologicz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.09.2025 / 09:29
StoryEditor
Polityka uderza w ikony z USA. Czego boją się Levi’s, Jack Daniels i McDonald’s?
Antyamerykańskie nastroje uderzają w globalne ikony (fot. Canva)

Kultowe amerykańskie marki ostrzegają przed zmianą nastawienia konsumentów. Levi’s i McDonald’s alarmują przed zaostrzeniem nastrojów antyamerykańskich, który może odbić się na sprzedaży. Natomiast producent Jacka Danielsa już odczuwa negatywne skutki decyzji polityków.

W artykule przeczytasz: 

  • Levi’s uważa nastroje antyamerykańskie za zagrożenie dla swoich przychodów
  • McDonald’s widzi zaostrzenie nastrojów antyamerykański, ale problemy ma na rodzimym rynku
  • Nastroje antyamerykańskie uderzają w finanse producenta Jacka Danielsa
  • Polski handel i sektor spożywczy również obawia się decyzji politycznych

Levi’s uważa nastroje antyamerykańskie za zagrożenie dla swoich przychodów

Brytyjski oddział  Levi’s, producenta kultowej marka odzieży dżinsowej Levi Strauss z Kalifornii, w raporcie strategicznym zwraca uwagę na zmianę nastrojów wśród konsumentów. Korporacja wskazuje na wzrostu nastrojów antyamerykańskich. Ma to wynikać z polityki prowadzonej przez administrację Donalda Trumpa, zwłaszcza w zakresie ceł.

Na poparcie tej tezy producent odzieży wskazuje na wzywanie do bojkotu amerykańskich towarów. Do takich akcji doszło już w Kanadzie, tuż po początkach wojny celnej i nazwaniem Kanady „51 stanem”. Podobne wezwania do bojkotu produktów z USA zyskały popularność w Indiach.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 78% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.09.2025 / 16:29
StoryEditor
Action wchodzi na pole Rossmanna? Klienci kupują w sklepach dyskontera coraz więcej kosmetyków
Action wchodzi po cichu na drogeryjne poletko Rossmanna, fot. Shutterstock

Serwis "LSA" opublikował ciekawe dane dotyczące działalności sieci Action na francuskim rynku, na którym operator systematycznie umacnia swoją pozycję. Według danych NielsenIQ, marka notuje imponujący wzrost lojalności klientów w segmencie DPH, czyli produktów związanych z drogerią, perfumerią i higieną. Jeśli w na polskim rynku Action postawi na mocniejszy rozwój tej oferty, to mogą to odczuć najwięksi gracze drogeryjni, np. Rossmann. Okazuje się, że dla dyskontów bazar to nie wszystko.

Do Action po tusz do rzęs i papier toaletowy

Z analizy NielsenIQ opublikowanej przez "LSA" wynika, że do czerwca 2025 roku przeciętny kupujący w kategorii DPH przeznaczał śred...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. wrzesień 2025 07:27