09.11.2020 / 18:23
StoryEditor

Sir David Attenborough zachęca do przejścia na wegetarianizm lub ograniczenia jedzenia mięsa: Ziemia nie utrzyma miliardów mięsożerców

Sir David Attenborough (youtube)
Musimy zmienić naszą dietę. Planeta nie jest w stanie utrzymać miliardów mięsożerców – mówi sir David Attenborough i zachęca do przejścia na wegetarianizm czy choćby ograniczenia jedzenia mięsa. Zmiana diety pozwoli uchronić zasoby naturalne, gatunki zwierząt i produkować więcej żywności. Sam nie je mięsa już od kilku lat, a teraz zachęca do tego samego innych – pisze national-geographic.pl.

Wezwanie legendarnego przyrodnika znalazło się w zapowiedzi filmu dokumentalnego „A Life Of Our Planet” (Życie na naszej planecie), który pod koniec roku trafi na platformę Netf...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.08.2025 / 13:40
StoryEditor
Biedronka od pięciu lat zwiększa udziały rynkowe średnio o ponad 1,2 p.proc. rocznie. Ile zdobyła w tym roku?
Biedronka 2.0 w Łodzi (fot. Konrad Kaszuba)

- Biedronka poradziła sobie bardzo dobrze. Przez pięć lat zwiększamy udziały rynkowe średnio o ponad 1,2 p.proc. rocznie i nadal rośniemy. Myślę, że jest to naprawdę wspaniały i godny uwagi wynik osiągnięty przez nasze zespoły w Polsce – pochwaliła się Ana Luisa Virginia, dyrektor finansowa Jeronimo Martins.

Biedronka od pięciu lat szybko zwiększa udziały rynkowe – średnio o ponad 1,2 p.proc. rocznie – powiedziała Ana Luisa Virginia, dyrektor finansowa Jeronimo Martins. – W...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.08.2025 / 11:02
StoryEditor
Producent wyrobów convenience zbankrutował. Nie pomogło przejęcie przez fundusz inwestycyjny
Chłodzone asortymenty zawierają kilkadziesiąt artykułów typu convenience, skupiając się na tradycyjnych smakach i przepisach.

Zaledwie rok po zmianie właściciela znany holenderski producent gotowych wyrobów ziemniaczanych – CelaVita – ogłosił bankructwo. Firma, która przez dekady była rozpoznawalna dzięki innowacyjnym produktom, znalazła się w poważnych tarapatach finansowych. Czy inwestorzy zdecydują się na jej reaktywację?

Ponad rok po tym, jak McCain sprzedał CelaVita funduszowi inwestycyjnemu Nimbus, spółka ogłosiła upadłość. Na razie nie wiadomo, czy możliwe będzie ponowne uruchomienie działaln...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. sierpień 2025 20:08