15.09.2024 / 16:36
StoryEditor

Firma produkująca marki własne dla Lidla i Biedronki z mocnym spadkiem przychodów. Sieci handlowe przedłużały negocjacje i opóźniały podwyżki cen

Produkty oferowane przez firmę Pamapol

W I półroczu 2024 r. skonsolidowane przychody - specjalizującej się w produkcji dań gotowych i konserw - Grupy Pamapol wyniosły 443,6 mln zł i były o 16 proc. niższe w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedzającego gdy wyniosły 514 mln zł. Firma wskazuje kilka przyczyn spadku sprzedaży, a jedną z nich są przedłużające sie negocjacje handlowe z sieciami handlowymi. Co jeszcze?

Oprócz spadku przychodów, w okresie I półrocza 2024 r. grupa Pamapol wygenerowała stratę w wysokości 6,2 mln zł, wobec zysku wypracowanego w okresie I półrocza 2023 r. gdy było ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.11.2025 / 13:49
StoryEditor
Lewiatan buduje strategię supermarketyzacji sieci. Markety operatora puchną coraz mocniej
Na zdj. sklep sieci Lewiatan (fot. Shutterstock)

Przez pierwszych dziewięć miesięcy bieżącego roku PSH Lewiatan uruchomiła 225 nowych sklepów. Średnia powierzchnia sklepu Lewiatan systematycznie rośnie i wynosi blisko 200 mkw. Obecnie sieć Lewiatan zrzesza 3292 sklepów. Na koniec 2024 r. było ich 3255.

W ciągu pierwszych trzech kwartałów bieżącego roku, Polska Sieć Handlowa Lewiatan uruchomiła 225 nowe placówki handlowe. Jak podaje operator, obecnie sieć zrzesza 3292 skl...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.11.2025 / 20:03
StoryEditor
Circle K w Polsce jak Netflix. Sieć wprowadza abonament na 30 myć auta miesięcznie
Stacja paliw i sklep Circle K (materiały prasowe)

Subskrypcja myjni jak abonament na VOD? Circle K rewolucjonizuje podejście do pielęgnacji samochodu. Kierowcy w Polsce mogą teraz myć auto nawet 30 razy w miesiącu w ramach wygodnego, taniego abonamentu – już od 49 zł miesięcznie.

Circle K - myjnia na abonament jak Netflix dla auta

Sieć Circle K Polska wprowadza program subskrypcyjny na myjnię, który działa jak popularne serwisy streamingowe. Płacisz raz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. listopad 2025 13:47