06.09.2017 / 12:20
StoryEditor

Sieć Netto przyjmuje zwroty wędzonego łososia

Netto Polska profilaktycznie przyjmuje zwroty wędzonego łososia (Pixabay CC0)
Po wykryciu bakterii listeria w partii wędzonego łososia, dostarczonego do zarządzanych przez Dansk Supermerked sklepów w Danii, niektórych konsumentów ogarnął niepokój o zdrowie. Mimo że nie ma powodów do obaw, Netto Polska podjęło decyzję o przyjmowaniu zwrotów tego towaru – informuje Głos Pomorza.

Jak informował portal wiadomoscihandlowe.pl, Dansk Supermarked Group wycofała duże ilości wędzonego łososia z sieci Bilka, Netto, Føtex i Salling, po tym jak duńskie władze wet...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.07.2025 / 12:15
StoryEditor
Czterodniowy tydzień pracy oczami menedżerów sieci handlowych: Entuzjazm pomieszany z obawami
Z badania firmy Hays Poland wynika, że decydowana większość menedżerów z sektora handlu detalicznego chciałaby pracować cztery dni w tygodniu, ale ma też w związku z tym spore obawy (fot. Shutterstock)

Krótszy tydzień pracy to kusząca wizja dla pracowników sektora retail. Jak podkreśla Ewa Wiśniewska z Hays Poland, badanie przeprowadzone wśród specjalistów i menedżerów z tej branży pokazuje, że choć większość z nich marzy o trzech dniach wolnego, to równocześnie rozwiązanie to budzi szereg obaw. Ekspertka zaznacza, że może ono być nawet zarzewiem wewnętrznych konfliktów w sieciach handlowych.

Czterodniowy tydzień pracy to temat, o którym ostatnio wiele się mówi, głównie za sprawą pilotażowego programu ogłoszonego przez Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Sp...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.07.2025 / 09:45
StoryEditor
Rossmann chce budować lojalność klientów. Jak zamierza to zrobić?
Logo sieci drogerii Rossmann (fot. Shutterstock)

Rossmann uruchamia nową akcję skierowaną do użytkowników swojej aplikacji. Tym razem stawia na kolekcjonerskie piny, za którymi stoi popularna projektantka biżuterii Natalia Kopiszka. Jakie zadania czekają na klientów i co ma z tym wspólnego budowanie lojalności?

Od 30 lipca w aplikacji Rossmann ruszy nowa akcja, w ramach której użytkownicy mogą zdobywać kolekcjonerskie piny zaprojektowane przez Natalię Kopiszkę. W sumie do zebrania będz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. lipiec 2025 22:40