23.08.2023 / 09:03
StoryEditor

Polacy coraz częściej sięgają po napoje roślinne. Ich popularność rośnie w małych miastach

Alternatywy mleka zyskują na popularności (fot. Envato Elements)
W ostatnich trzech latach sprzedaż roślinnych alternatyw mleka w Polsce wg danych Nielsen IQ wzrosła o 46,9 proc., a tylko w ubiegłym roku sięgnęła po nie już niemal jedna trzecia gospodarstw domowych – wynika z kolei z danych GfK. Polacy kupują już nie tylko alternatywy mięsa, ale również nabiału.

W ciągu ostatnich pięciu lat odsetek gospodarstw domowych w Polsce, w których obecne były produkty roślinne – alternatywy dla napojów oraz jogurtów – zwiększył się blisko trzykr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.10.2025 / 13:17
StoryEditor
Polska sieć franczyzowa Hitpol obchodzi 25-lecie działalności i planuje rozwój w następnych latach
Impreza sieci Hitpol (fot. Słodko Gorzko)

Hitpol, franczyzowa sieć zrzeszająca sklepy z Małopolski, Podkarpacia i Świętokrzyskiego, świętowała 25-lecie działalności. W trakcie jubileuszowej imprezy zorganizowano targi, spotkania biznesowe oraz szkolenia i konferencję.

Sieć Hitpol – organizacja franczyzowa założona w 2000 r. – świętowała jubileusz działalności podczas wydarzenia, które było "okazją do wspomnień i podsumowań, ale przede wszyst...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.09.2025 / 15:26
StoryEditor
Niemiecki gigant handlowy z rynku DIY rośnie i zapowiada ekspansję. Czy pojawi się w Polsce?
Sieć Hornbach zanotowała wzrost sprzedaży o 4,4% i był napędzany wzrostem w kanale e-commerce (13,1% udziału) i ekspansją w Europie.

Hornbach Holding ogłasza niezłe wyniki na trudnym rynku. Wzrost sprzedaży sieci sklepów z rynku DIY sięgnął 4,4% i był napędzany wzrostem w kanale e-commerce (13,1% udziału) i ekspansją w Europie. Koncern z solidną kondycją finansową otwiera kolejne megasklepy. Czy po ugruntowaniu pozycji w 9 krajach Europy Środkowej Hornbach wejdzie na polski, konkurencyjny rynek? Jaki ma potencjał, by walczyć z Castoramą i Leroy Merlin? Czy strategia omnichannel wystarczy?

Niemiecki koncern Hornbach Holding działający na rynku dom i ogród opublikował wyniki za pierwsze półrocze roku obrotowego 2025/26, które potwierdzają stabilną kondycję i skutec...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. październik 2025 01:49