19.01.2017 / 23:27
StoryEditor

Biedronka podpisała umowę z firmą Wawel. Sieć szuka dostawcy marek własnych

(materiały własne)
Firma Jeronimo Martins Polska, do której należy sieć sklepów Biedronka poinformowała, że podpisała ze spółką Wawel umowę dotycząca dostaw produktów produkowanych pod markami ww. producenta na rok 2017.

Produkty firmy Wawel będą dostępne w ofercie Biedronki. I jak zapewniają przedstawiciele dystrybutora  „będziemy dokładać starań, by rozwijać sprzedaż poprzez odpowiedni dobór a...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 81% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.04.2025 / 14:39
StoryEditor
Kingfisher podsumowuje 2024 r. Jak radziła sobie Castorama w niełatwym dla branży czasie? Jakie są plany ekspansji?
Castorama zwiększa w Polsce udziały rynkowe (mat. prasowe)

Jak podaje brytyjski Kingfisher, właściciel m.in. sieci Castorama, łączna sprzedaż grupy spadła o 0,8 proc. w stałej walucie, do niespełna 12,8 mld funtów. W stałej walucie Wielka Brytania i Irlandia, Polska i Półwysep Iberyjski osiągnęły wzrost rok do roku, przy czym w drugim półroczu poprawiły się podstawowe trendy sprzedaży w porównaniu z pierwszym półroczem. Jakie plany ekspansji w Polsce ma detalista?

Jak podaje spółka, sprzedaż LFL na poziomie -1,7 proc. nie obejmuje wpływu sprzedaży o +0,9 proc. wynikającego ze wzrostu powierzchni netto, spowodowanego otwarciem sklepów ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.04.2025 / 10:15
StoryEditor
Żabka bierze na celownik centralną Polskę. Sieć convenience planuje potężną inwestycję pod Łodzią
Żabka na szczycie PKiN w Warszawie, fot. Żabka

Spółka Żabka Polska, zarządzająca siecią ponad 11 000 sklepów convenience w Polsce i za granicą ma ambitny cel rozwoju. Firma widzi potencjał na otwarcie niemal 20 000 sklepów w naszym kraju, aby go osiągnąć inwestuje w rozwój łańcucha dostaw, który pozwoli obsłużyć tak potężną liczbę placówek handlowych. Już za kilka dni firma pokaże swój nowy magazyn pod Wrocławiem, a już wkrótce ruszy realizacja dużej inwestycji pod Łodzią.

Sieć logistyczna Żabki to obecnie 11 centrów dystrybucyjnych i terminali w Polsce oraz 8 w Rumunii. Już w tym tygodniu operator oficjalnie uruchomi centrum logistyczne w Kątach ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 09:37