28.09.2020 / 15:00
StoryEditor

Dyrektor Perfetti Van Melle: Mamy do czynienia z nowym typem klienta

Cena produktów od lat wiedzie prym w statystykach badających zachowania konsumenckie, jako mająca największy wpływ na nasze decyzje zakupowe. Czas pandemii, który bez wątpienia zmienił oblicze światowego handlu potwierdza tę regułę, ale wskazuje także na inne czynniki, które rosną w siłę i nabierają coraz większego znaczenia dla konsumentów. W niespokojnych czasach jednym z trzech najważniejszych aspektów determinujących decyzje zakupowe jest zaufanie do marki.

Pandemia przeorganizowała polski i światowy handel. Klienci zmienili wiele nawyków zakupowych i uważnie przyglądają się rynkowi obserwując rozwój sytuacji. Rzadsze wizyty w skle...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.05.2024 / 09:24
StoryEditor
Nabijała na kasie samoobsługowej awokado i banany jako jabłka. Grozi jej do ośmiu lat pozbawienia wolności... ale czy to faktycznie było oszustwo?
Ach, gdyby tylko awokado kosztowało tyle, co jabłka... (fot. Shutterstock)
30 sztuk awokado i ponad 3 kg bananów - to produkty, jakie jedna z klientek sklepu w Warszawie przy ul. Conrada zważyła jako jabłka. Stołeczna policja podaje, że z tego powodu różnica na paragonie wyniosła ponad 215 zł. Teraz 53-latka będzie odpowiadać za oszustwo.

- Oficer dyżurny bielańskiej komendy otrzymał informację, że na terenie jednego ze sklepów przy ulicy Conrada doszło do ujęcia sprawcy przestępstwa. Na miejsce skierowany został...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.04.2024 / 16:27
StoryEditor
Nadchodzi sezon ogródków przed lokalami gastronomicznymi. O czym powinni pamiętać restauratorzy?
Nadchodzi sezon ogródków przed lokalami gastronomicznymi (fot. Carlos Lindner/Unsplash)
Wielki krokami zbliża się w Polsce kolejny sezon ogródków, które już zaczęły wystawiać lokale gastronomiczne. Tak jak się można spodziewać, z tą prostą czynnością wiąże się wiele problemów prawnych. Niejasności przepisów oraz odmienne praktyki włodarzy miast powodują, że przejście przez wymagane procedury nie jest zawsze rzeczą łatwą. Na co zwrócić uwagę i o czym warto pamiętać – wskazuje Patryk Kalinowski, prawnik w Centrum Prawa Żywnościowego i Produktowego.

Kiedy właściciel restauracji powinien zgłosić się do urzędników, żeby uzyskać zgodę na rozstawienie stolików?

Jeśli stoliki mają być rozstawiane na terenie publiczny...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. maj 2024 12:40