26.11.2018 / 15:35
StoryEditor

FC Pszczółka uruchamia sklep firmowy i wchodzi w e-commerce

Na zdj. sklep firmowy FC Pszczółki w Lublinie (fot. materiały prasowe)
Fabryka Cukierków Pszczółka ma już dwa sklepy firmowe, po tym jak w listopadzie otworzyła tego typu placówkę w przy swojej fabryce w Lublinie. Poprzednia działała w dawnej siedzibie firmy. Z kolei w przyszłym miesiącu spółka wystartuje ze sprzedażą wyrobów przez internet.

- Kiedy otwieraliśmy naszą nową siedzibę, od początku mieliśmy zamiar, aby wyposażyć ją nie tylko w najnowocześniejsze maszyny i linie do produkcji słodyczy, ale wzbogacić o mie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.08.2024 / 18:48
StoryEditor
Właściciel Temu sprawił zawód wynikami. Kryzys dotyka nawet najagresywniejsze platformy e-commerce
PDD Holdings, właściciel Temu i Pinduoduo prognozuje niższy zysk (Shutterstock)

Na skutek rozczarowujących wyników i zapowiadanego przez spółkę PDD Holdings możliwego pogorszenia rentowności, akcje właściciela Temu taniały 26 sierpnia br. o około 30 proc. - Jesteśmy gotowi zaakceptować krótkoterminowe wyrzeczenia i potencjalny spadek rentowności - mówi Lei Chen, prezes i współdyrektor generalny PDD Holdings.

Przychody PDD Holdings, chińskiego giganta e-commerce i właściciela marki Temu oraz Pinduoduo wyniosły w drugim kwartale br. 97,06 mld juanów i wzrosły one rok do roku o 86 proc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.08.2024 / 09:28
StoryEditor
Nowa Żappka nadchodzi! Żabka uruchomi nową wersję swojej aplikacji. Wiemy kiedy rozpoczną się testy appki

W Żappce „Idzie nowe” - tak sieć Żabka Polska zapowiada uruchomienie nowej aplikacji. Największa sieć sklepów convenience w Polsce wskazuje, że nowa aplikacja powstała we współpracy z użytkownikami i dodaje enigmatycznie, że "sprawi ona, że Twoja codzienność nabierze kolorów.

W nowej wersji aplikacji Żappka, pojawią się "całkowicie nowe funkcje", użytkownicy będą mieli do dyspozycji "jeszcze bogatszą ofertę nowych promek i usług"- podkreśla operator....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07. wrzesień 2024 20:39