18.01.2018 / 15:37
StoryEditor

Ferrero będzie produkować gumy do żucia pod marką Tik Tac

(materiały prasowe)
Włoski koncern Ferrero planuje wejść na polski rynek gum do żucia. Produkt będzie sprzedawany pod znaną marką Tik Tac. Jak pisze „Puls Biznesu” Ferrero jest kolejną międzynarodową firmą, po Mondelez, która w ostatnich tygodniach potwierdziła zainteresowanie rynkiem gum do żucia.

Przedstawiciele firmy Ferrero w rozmowie z „PB” nie chciał komentować wejścia w nową kategorię produktową, zaznaczył tylko, że firma „obserwuje rynek gum do żucia z taką samą uw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 71% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.09.2025 / 08:07
StoryEditor
Zwrot kaucji - w jakiej formie? Oto, czego życzą sobie Polacy [BADANIE]
System kaucyjny oficjalnie startuje już 1 października br. (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

System kaucyjny, który już wkrótce zacznie działać w Polsce, ma być jednym z filarów proekologicznej transformacji codziennych nawyków konsumenckich. Z założenia ma sprzyjać recyklingowi i ułatwiać zwrot opakowań, ale jego powodzenie zależy w dużej mierze od tego, jak zostanie przyjęty przez obywateli. A preferencje Polaków okazują się tutaj bardzo jednoznaczne.

Wprowadzenie kaucji za butelki czy puszki miało być prostym, zielonym rozwiązaniem – każdy oddaje opakowanie i dostaje rekompensatę. W praktyce jednak diabeł tkwi w szczegó...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.09.2025 / 22:00
StoryEditor
Jysk na wyciągnięcie ręki! Każdy Polak będzie miał sklep tej sieci 30 minut od domu. Co Duńczycy planują w Polsce? [WYWIAD]
Marta Jabłonowska, Head of Retail w Jysk Polska (fot. Bartosz Makowski/wiadomoscihandlowe.pl)

Marta Jabłonowska, Head of Retail w sieci Jysk Polska w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl pokazuje ambicje i strategiczne kierunki rozwoju duńskiej sieci z wyposażeniem dla domu i ogrodu.

Z wywiadu z Martą Jabłonowską, Head of Retail w sieci Jysk Polska dowiesz się, m.in.:

  • Jak wyglądają plany rozwoju i ambicje sieci Jysk w Polsce?
  • Na jakim etapie jest ...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. wrzesień 2025 23:20