27.01.2023 / 16:38
StoryEditor

Good Food Products: Nie wystarczy podnieść cenę, aby zniwelować koszty produkcji

Zakład Good Food Products w Tarnowie Podgórnym (Good Food Products)
Redukcja folii w opakowaniach, wprowadzenie szarych eko-kartonów i optymalizacja logistyki w zakresie opakowań zbiorczych – to odpowiedź na rosnące koszty prowadzenia działalności Good Food Products, producenta przekąsek waflowych. – Bez tego przenoszenie podwyżki kosztów na cenę końcową produktów było by krótkowzrocznym działaniem – mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Monika Strojek, specjalista ds. marketingu Good Food Products. 

Firmy od kilkunastu miesięcy mierzą się z wyzwaniem drożejących surowców i materiałów, a także kosztów transportu i logistyki. To ma bezpośrednie przełożenie na ceny detaliczne ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.08.2025 / 10:05
StoryEditor
Platformy dostawcze wspierają rozwój biznesu. Badanie pokazuje realne efekty współpracy
Współpraca z platformami dostawczymi napędza rozwój polskich firm (fot. Shutterstock)

Małe i średnie przedsiębiorstwa w Polsce rozwijają się dynamicznie, ale mierzą się z coraz większą konkurencją i oczekiwaniami klientów. Najnowsze badanie pokazuje, że kluczowym elementem ich sukcesu może być współpraca z platformami dostawczymi. Jak wpływa ona na sprzedaż, widoczność w internecie i pozyskiwanie nowych klientów?

Według danych z badania przeprowadzonego na zlecenie Wolt, aż 59 proc. uczestników uważa, że usługi platform dostawczych są bardzo ważne lub ważne dla ich biznesu. 79 proc. anki...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.08.2025 / 10:43
StoryEditor
Obowiązkowe ostrzeżenia na etykietach alkoholu. Senat przegłosował istotne zmiany w przepisach
Obowiązkowe ostrzeżenia na alkoholu. Senat przegłosował nowe przepisy (fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)

Wkrótce etykiety napojów alkoholowych mogą znacząco się zmienić. Trwają prace nad nowelizacją ustawy o wychowaniu w trzeźwości, która wprowadzi nowe obowiązki dla producentów i dystrybutorów. Co dokładnie planują ustawodawcy i jakie konsekwencje zmiany będą miały dla branży oraz konsumentów?

Senat finalizuje prace nad nowelizacją ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi. Jednym z głównych elementów projektu jest wprowadzenie obowiązku umiesz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. sierpień 2025 16:21