19.04.2019 / 15:23
StoryEditor

Góra śmieci pod siedzibą Nestlé

(źródło: Greenpeace)
Nestlé, to chyba twoje – tabliczkę z takim napisem i 350 kg zużytych, plastikowych opakowań zostawili aktywiści Greenpeace pod siedzibę producenta. 

Akcja to część międzynarodowej kampanii, której celem jest skłonienie Nestlé do zmniejszenia produkcji plastikowych opakowań jednorazowego użytku. Koncern Nestlé, największa fir...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
12.09.2023 / 17:35
StoryEditor

Co dalej z konsumpcją FMCG w ujęciu wolumenowym? Szymon Mordasiewicz dzieli się prognozą

Szymon Mordasiewicz, dyrektor komercyjny w Consumer Panel Services GfK (fot. mat. prasowe)
W zakresie wolumenowej konsumpcji FMCG w Polsce "widać światełko w tunelu" - uważa Szymon Mordasiewicz, dyrektor komercyjny w Consumer Panel Services GfK. Zdaniem eksperta, tunel ten pozostaje jednak wciąż "bardzo długi". Co czeka nas w dalszej części 2023 r. i na początku roku przyszłego?

- Rok 2023 otworzyliśmy z deklaracjami oszczędzania na wszystkim oraz wyraźnymi spadkami konsumpcji. Jednak teraz, analizując dane z pierwszych siedmiu miesięcy bieżącego roku, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
12.09.2023 / 12:13
StoryEditor

Carrefour umacnia swoją pozycję na rynku centrów handlowych w Polsce

Ewa Karska, dyrektor Galerii Handlowych Carrefour
Carrefour Polska podsumował wyniki działalności swoich galerii handlowych w 2023 roku. Od stycznia firma podpisała na polskim rynku łącznie 36 umów najmu, nawiązując współpracę z 31 nowymi markami oraz przedłużyła około 140 kontraktów. W tym czasie do portfolio sieci dołączyły takie marki jak, m.in.: New Yorker, Dealz czy Tchibo, a wskaźnik komercjalizacji obiektów osiągnął poziom blisko 98 proc.

Carrefour zarządza w Polsce ponad 20 dużymi centrami handlowymi o łącznej powierzchni przekraczającej 230 000 mkw. GLA. Firma aktywnie inwestuje w swój portfel nieruchomości – o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
20. wrzesień 2023 13:16