29.01.2024 / 08:06
StoryEditor

„Grzeszki na wagę złota” – rusza loteria marki Grześki

Marka Grześki, należąca do polskiego producenta Colian, startuje z kolejną odsłoną loterii konsumenckiej zorganizowaną pod hasłem „Grzeszki na wagę złota”. Nazwa akcji, nawiązująca do platformy komunikacyjnej „Każdy ma swoje Grześki”, w zabawny sposób odwołuje się do tych cech osobowości, które sprawiają, że czujemy się wyjątkowo i z dystansem patrzymy na otaczający nas świat. Poł żartem, pół serio podkreśla znaczenie niewinnych grzeszków, bo to one czynią naszą rzeczywistość lepszą i dzięki temu są… „na wagę złota”.

Loteria „Grześki na wagę złota” to kolejna odsłona akcji konsumenckiej, która z założenia ma podkreślać wyjątkowość każdego z nas, budzić pozytywne emocje i dystansować do otaczającego świata. Ważne, by doceniać małe chwile radości i czerpać z nich to, co najlepsze. Małe grzeszki to drobne przyjemności, które sprawiają, że żyje się po prostu lepiej – komentuje Wojciech Gańko, Senior Brand Manager marki Grześki i dodaje: Poprzednie odsłony loterii, jak i szereg innych aktywności realizowanych przez markę Grześki, przyniosły zadowalające wyniki – zwiększyły dotarcie do młodszej grupy konsumentów. Dziś kultowe wafle produkowane przez polską firmę rodzinną Colian, znają całe pokolenia. Humorystyczna platforma komunikacyjna „Każdy ma swoje Grześki”, spełnia swoje zadanie.

Grześki nagradzają małe grzeszki

Drobne przyjemności należy celebrować i nagradzać. Marka Grześki promuje ideę wyjątkowości i przekonuje każdego z nas do patrzenia na codzienność z przymrużeniem oka. Jak to zrobić? Wystarczy sięgnąć po dowolne Grześki za min. 3 zł, zachować paragon i zarejestrować go na www.zlotegrzeszki.pl, aby mieć szansę wygrać atrakcyjne nagrody. Do zdobycia gotówka oraz sztabki złota o łącznej wartości aż 200 000 zł!

Marka Grześki znana jest z oryginalnych aktywności, w których konsumenci mogą otrzymać bardzo atrakcyjne nagrody. Rowery, sportowe kamery czy vouchery pozwalające realizować dowolne marzenia to tylko niektóre z propozycji. W tym roku postanowiliśmy zaskoczyć uczestników loterii i pójść o krok dalej, wrzucając do puli gotówkę i sztabki złota – podkreśla Joanna Kąkol, Rzecznik Prasowy Colian.

Grześki Złoty Karmel

Loteria „Grzeszki na wagę złota” to starannie przemyślana akcja konsumencka, promowana nie tylko przez humorystyczną grę słów i chęć rozpowszechniania pozytywnych postaw w stosunku do samych siebie, ale też spójną graficznie komunikację. Jej motywem przewodnim jest złoty kolor – obecny również na opakowaniu limitowanego wafla Grześki Złoty Karmel 36 g. To zupełnie nowa odsłona kultowego produktu, który od pokoleń stwarza okazję do sprawiania sobie przyjemności – w dowolnym miejscu i czasie, bo każdy ma swoje grzeszki… znaczy Grześki.

Oferta słodkich przyjemności

Grześki Złoty Karmel to limitowana propozycja marki. Jednak to niejedyny produkt z oferty brandu, który pozwala czerpać radość z drobnych grzeszków. Wśród propozycji idealnie wpisujących się w tę okazję polecają się dostępne na rynku od dekad Grześki kakaowe w czekoladzie deserowej 36 g, Grześki kakaowe w czekoladzie mlecznej 36 g, Grześki Toffi w czekoladzie mlecznej 36 g, Grześki orzechowe w czekoladzie mlecznej 36 g oraz Grześki dziel na 6 kakaowe 26 g. Każdy wafel dostępny jest w wersji MEGA - dla miłośników nieco większych przekąsek. Unikalną ofertą na rynku, o której nie można zapomnieć, są Grześki gofree w dwóch smakach: czekolada z orzechami oraz wanilia i czekolada z orzechami, łączące wyjątkowo chrupiący wafelek z delikatnym kremem. Z kolei amatorom mniejszych gramatur polecamy Mini Grześki kakaowe w czekoladzie deserowej 20 g w rodzinnych multipakach do dzielenia się z bliskimi lub bitesy: Grześki Tyci w czekoladzie deserowej i Grześki Tyci w czekoladzie mlecznej 120 g. W sam raz na jeden raz będą też Cukierki Grześki – w czekoladzie deserowej oraz o smaku orzechowym w czekoladzie mlecznej. Każdy ma swoje Grześki i znajdzie dla siebie – coś wyjątkowego na wagę złota.

Loteria będzie szeroko komunikowana w mediach oraz punktach sprzedaży. Szczegóły akcji na www.zlotegrzeszki.pl.

Marka Grześki od 2005 roku należy do firmy Colian. Od dekad dostarcza na rynek wysokiej jakości wafle w różnych smakach i wygodnych do konsumpcji formatach. Produkty cenione są za wysoką jakość – zdobywają szereg nagród i wyróżnień w branżowych konkursach i plebiscytach. Wytwarzane są w kaliskim zakładzie Kaliszanka, którego początki sięgają 1892 roku.

www.grzeski.pl

www.colian.com

27. kwiecień 2024 09:40