22.04.2022 / 14:45
StoryEditor

Marka San zmienia pozycjonowanie. Będą nowe produkty i opakowania. Co z ich ceną?

Ciastka San (Mondelez)
Należąca do koncernu Mondelez marka ciastek San wystartowała z nową komunikacją. Jej celem jest wzmocnienie świadomości marki oraz szerokiej palety produktów obejmującej ciastka Łakotki, Holenderskie, Złotokłose, Petitki oraz wafle Łakotki. Marka zmieniła szatę graficzną opakowań i poszerzyła ofertę. San zmienia też pozycjonowanie swoich produktów.

W 2021 r. ruszył projekt zmian, którego celem jest przede wszystkim nowe pozycjonowanie  produktów Łakotki, Holenderskie, Petitki czy Złotokłose w ramach marki San. Podkreśla on...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.06.2025 / 09:40
StoryEditor
Mondelez znów na tapecie. Brytyjscy parlamentarzyści wzywają firmę do wycofania się z Rosji
Czekolady Milka to flagowy produkt Mondelez. Brytyjscy parlamentarzyści wzywają firmę do wycofania się z Rosji (fot. ArDanMe/Shutterstock)

Ponad 70 brytyjskich parlamentarzystów i parów oskarżyło firmę Mondelez o „finansowanie rosyjskiej machiny wojennej” poprzez kontynuowanie handlu w tym kraju. Grupa wezwała szefa Mondelez, Dirka Van de Puta, do wycofania firmy z Rosji.

Brytyjscy parlamentarzyści wystosowali do Mondelez pismo z żądaniem wyjaśnienia działalności firmy w Rosji. Nie dostali odpowiedzi, co Alex Sobel, przewodniczący brytyj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.06.2025 / 19:06
StoryEditor
Konkurent Lidla i Aldiego wzmacnia się! Michael Linander: Chcemy być sklepem pierwszego wyboru
Michael Linander, CEO Netto Deutschland, Salling Group

Szwedzki menedżer Michael Linander obejmie od 18 sierpnia 2025 roku stanowisko dyrektora generalnego (CEO) Netto Niemcy. 48-letni Linander wniesie do firmy swoje wieloletnie międzynarodowe doświadczenie w handlu detalicznym, aby przyspieszyć ekspansję dyskontera należącego do duńskiej Salling Group.

Nominacja Michaela Linandera jest częścią nowej strategii duńskiego koncernu o nazwie "Aspire ‘28", która obowiązuje od 2024 r. i przewiduje wzmocnienie biznesu w Niemczech i Da...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. czerwiec 2025 23:41