28.02.2023 / 09:00
StoryEditor

„Nakarm Umysł” – nowa strategia komunikacji marki Bakal

Bakal_some
Marka Bakal wprowadza nową strategię komunikacji pod hasłem „Nakarm umysł”. To odpowiedź na potrzeby konsumentów, którzy chcą utrzymywać swoją sprawność umysłową na wysokich obrotach – zarówno w pracy jak i podczas czasu wolnego. 

Wydarzenia ostatnich lat bardzo mocno nadszarpnęły zdrowie każdego z nas. Troszcząc się o siebie w dużej mierze skupiliśmy się na odżywianiu ciała, zapominając jak ważnym organem jest mózg.

Nowa strategia komunikacji marki Bakal zachęca do odpowiedniego dbania o umysł. Bakalie ze względu na swoje właściwości, świetnie się do tego nadają.

- Nową ideę komunikacji pod hasłem „Nakarm umysł” możemy odczytywać dwojako, nie tylko jako uzupełnienie naszej diety i dostarczenia cennych minerałów i witamin, ale i zafundowanie sobie przyjemności w postaci smacznej i zdrowej przekąski.

W związku z naszą nową ideą komunikacji stawiamy na mocne, wyróżniające się kolory, które nadają produktom wyrazistości. Elementem łączącym strategię komunikacji z produktami jest logo „nakarm umysł”, którego interpretację pozostawiamy odbiorcy - Hubert Błaszczak, Marketing Manager marki Bakal.

- Będziemy mocno koncentrować się na korzyściach dla mózgu wynikających z prawidłowego odżywiania oraz ćwiczeń umysłowych. Wiemy, że takie są potrzeby polskich konsumentów i pragniemy na nie odpowiadać – dodaje Hubert Błaszczak.


O Bakal:

Bakal to marka, która już od 30 lat dostarcza na polski rynek najlepszej jakości bakalie. Firma została zbudowana na przekonaniu, że bakalie mają moc wartości i ogrom zastosowań. Dlatego też w swoim portfolio posiada np. bakalie bez konserwantów, przekąski bakaliowe z małą ilością soli, orzeszki oraz migdały w czekoladzie czy suszone daktyle w kakao.

Od 2023 roku motto marki Bakal brzmi: „Nakarm Umysł”.

28. kwiecień 2024 23:02