28.11.2019 / 10:27
StoryEditor

Nielsen: Listopad i grudzień odpowiadają za ponad 20 proc. rocznej wartości sprzedaży słodyczy

(fot. Łukasz Rawa)
Rynek słodyczy w Polsce w okresie od października 2018 do września 2019 roku osiągnął wartość nieco ponad 13 mld zł i wzrósł w ujęciu wartościowym o 5,7 proc. - wynika z danych firmy Nielsen. Znaczenie słodyczy w całym koszyku spożywczym w tym okresie wyniosło 9,8 proc., co oznacza, że średnio każda 1 na 10 wydanych złotówek została przeznaczona na jakąś słodkość.

Sweets & Snacks Congress 2020 coraz bliżej!

O rynku słodyczy i przekąsek, a także transformacji branży będziemy dyskutować w gronie ekspertów 10 marca 2020 roku w Sofitel Victo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.05.2024 / 09:13
StoryEditor
Walmart z największą inwestycją w private label od 20 lat. Chce się przypodobać młodszym konsumentom
Bettergoods - nowa marka własna sieci Walmart (fot. mat. prasowe)
Bettergoods - nowa marka własna sieci Walmart (fot. mat. prasowe)fot. Mat. Prasowe
Bettergoods - nowa marka własna sieci Walmart (fot. mat. prasowe)
Bettergoods - nowa marka własna sieci Walmart (fot. mat. prasowe)fot. Mat. Prasowe
Bettergoods - nowa marka własna sieci Walmart (fot. mat. prasowe)
Bettergoods - nowa marka własna sieci Walmart (fot. mat. prasowe)fot. Mat. Prasowe
Bettergoods - nowa marka własna sieci Walmart (fot. mat. prasowe)
Bettergoods - nowa marka własna sieci Walmart (fot. mat. prasowe)fot. Mat. Prasowe
Bettergoods - nowa marka własna sieci Walmart (fot. mat. prasowe)
Bettergoods - nowa marka własna sieci Walmart (fot. mat. prasowe)
Bettergoods - nowa marka własna sieci Walmart (fot. mat. prasowe)
Bettergoods - nowa marka własna sieci Walmart (fot. mat. prasowe)
Bettergoods - tak nazywa się nowa marka własna największego detalisty świata, czyli amerykańskiej sieci Walmart. Do jesieni pod tym brandem sprzedawanych będzie nawet 300 produktów z rozmaitych kategorii spożywczych.

Walmart twierdzi, że to jej największa inwestycja w rozbudowę portfolio private label od 20 lat. Z logo Bettergoods wylądują na półkach sklepowych takie produkty, jak m.in. m...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.04.2024 / 10:27
StoryEditor
Carrefour rozszerza współpracę z Woltem. Szybkie dostawy w największych miastach w kraju
Carrefour i Wolt rozszerzają współpracę (fot. Mat. Prasowe)
Po udanych testach w dwóch sklepów w Warszawie Carrefour Polska i Wolt rozszerzają współprace do 59 sklepów w największych miastach kraju.

Jak podkreśla sam Carrefour, współpraca z Woltem ma na celu zwiększenie zasięgu oraz rozwój sprzedaży internetowej sieci, odpowiadając tym samym na rosnące zapotrzebowanie klien...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. maj 2024 00:38