06.04.2021 / 14:35
StoryEditor

Otmuchów pokazuje wyniki i zapowiada inwestycje. Powstanie centrum badawczo rozwojowe

Żelki (Fot. Glen Carrie/Unsplash)
Grupa Otmuchów zanotowała w zeszłym roku stratę z działalności operacyjnej na poziomie 0,5 mln zł., czyli mniejszą od prognozowanej. – Mimo wielu przeciwności, w tym wielkiego Czarnego Łabędzia w postaci pandemii COVID-19, udało nam się osiągnąć zakładane na 2020 r. cele – komentuje Marek Piątkowski, prezes Grupy Otmuchów.

W ubiegłym roku Otmuchów wstrzymał wiele projektów prorozwojowych. – Zrobiliśmy przegląd oferty rynkowej. Oceniliśmy asortyment oferowanych produktów, realizowane kontrakty. Spo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.09.2024 / 10:06
StoryEditor
Afera McDonald’s z darmowymi posiłkami dla służb walczących z powodzią. Są dostępne jedynie w dziesięciu restauracjach
Afera McDonald’s z darmowymi posiłkami dla służb walczących z powodzią (fot. Shutterstock)

Według komunikatu McDonald’s, służby mundurowe działające na terenach dotkniętych powodzią, miały otrzymywać darmowe posiłki w lokalach sieci fast food. Jednak na portalu X profil ”Służby w akcji” oskarża firmę o wprowadzanie w błąd i twierdzi, że cała akcja to jedynie chwyt marketingowy sieci.

McDonald’s informował 19 września o początku akcji wspierającej służby mundurowe walczące z powodzią. Sieć zaoferowała im bezpłatne posiłki. ”W ramach pomocy rozpoczęliśmy akcję...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.09.2024 / 12:27
StoryEditor
Iluzoryczne promocje w sklepach. Urząd antymonopolowy pozwał dwie największe sieci handlowe w kraju
Sklep sieci Woolworths (fot. Flickr)

Australijska Komisja ds. Konkurencji i Konsumentów pozwała dwie tamtejsze sieci: Coles i Woolworths za rzekome „iluzoryczne” promocje setek produktów w sklepach. Miały najpierw podwyższać ceny, a później organizować promocje.

O sprawie pisze Financial Times. Komisja podjęła kroki prawne po szerokiej dyskusji, która przetoczyła się przez Australię w kwestii mocy i wpływu sieci handlowych na konsum...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06. październik 2024 16:36