19.08.2016 / 11:48
StoryEditor

Producenci słodyczy ograniczają kaloryczność swoich wyrobów

Porcje słodyczy już wkrótce będą mniejsze? (fot. Pixabay/CC0)
Caobisco, europejskie zrzeszenie producentów słodyczy, w skład którego wchodzi m.in. Polbisco (Stowarzyszenie Polskich Producentów Wyrobów Czekoladowych i Cukierniczych), nawołuje do zmniejszenia kaloryczności pojedynczych porcji tego typu wyrobów do 250 kcal - podaje "Puls Biznesu" za Confectionery News.

Ograniczanie kaloryczności poprzez zmianę receptury produktu bądź granie gramaturą to trend widoczny na rynku słodyczy od kilku lat coraz mocniej. Na niektórych rynkach tego typ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.07.2024 / 11:49
StoryEditor
Empik rośnie na fali digitalizacji. GMV przekroczyło 3 mld zł. EBITDA wzrosła do 265 mln zł
W zeszłym roku Empik zanotował wzrosty we wszystkich obszarach działalności (fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)
W zeszłym roku Empik zanotował wzrosty we wszystkich obszarach działalności. GMV przekroczyło trzy mld zł, a EBITDA wzrosła do poziomu 265 mln zł. Motorem rozwoju firmy była sprzedaż w ramach omnikanałowego ekosystemu Grupy, w szczególności stale rosnący obszar digital.

W 2023 r. Empik odnotował dynamiczny wzrost sprzedaży w swoim omnikanałowym ekosystemie, obejmującym sieć salonów stacjonarnych, platformę Empik.com oraz aplikację mobilną. Rozw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.07.2024 / 15:10
StoryEditor
Rafał Sulikowski, Hogart Business Intelligence: Dzięki analizie danych retail może zwiększać zyski
Rafał Sulikowski, account manager BI w Hogart Business Intelligence (fot. Wiadomości Handlowe)
Firmy korzystają z analizy danych, bo pomaga im ona podejmować lepsze decyzje biznesowe. Poszukują na rynku takich rozwiązań, które automatyzują te analizy, pozwalają na ich wizualizację, pomagają znajdować trendy oraz optymalizować działania operacyjne – mówi Rafał Sulikowski, account manager BI w Hogart Business Intelligence.

Analiza danych przydaje się w różnych obszarach biznesowych. – Firmy poszukują elastycznych rozwiązań m.in. w obszarach finansów i controllingu, informacji zarządczej, zarządzan...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. lipiec 2024 04:17