06.08.2018 / 12:00
StoryEditor

Przysnacki – mariaż chipsów z modą

()
Nowoczesna, atrakcyjna wizualnie i zabawna w treści, przyciągająca uwagę oraz wykonana w Polsce z najlepszej jakości bawełny i lnu – taka jest nowa, limitowana kolekcja ubrań, stworzona w efekcie współpracy marki chipsów i chrupek Przysnacki i polskiej firmy odzieżowej Chrum.com. Dzięki niej „zwykli” hipsterzy mogą zostać „chipsterami”. To pierwszy przypadek, kiedy marka chipsów kreuje kolekcję ubrań.

Przysnacki to marka należąca do Intersnack Poland. Produkty nią sygnowane zajmują drugą pozycję w Polsce na rynku chrupek i prażynek. Wyróżnikiem marki, istniejącej od 2011 roku...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06. grudzień 2024 08:10